MRN Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva skjer med Charlotte, hva er greia med at hun blør neseblod slik hun gjorde da hun var liten, eller at hun plutselig ikke husket etternavnet til moren sin. Skjer dette fordi hun mangler en konstant??Da hun var liten?Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg tror hun mangler en konstant, ja OG, Sun, jeg tror hun er den største jokeren denne sesongen. Jeg tror at hun skjuler sin opprinnelige agenda for alle. Noe sier meg at hun egentlig ikke hater Ben så mye som hun påstår, kanskje er det bare en måte å komme nærmere inn på Whitmore.Legg merke til det brilliante skuespillet mellom de to i den scenen! Kate gråter og sier "sorry". Sun "mottar" og anerkjenner. MEN!, legg så merke til den forvandlingen Sun har da hun spør om/etter Jack. Bare legg merke til den lille detaljen der. Strålende skuespill. Sun og Widmore er på lag. Jeg tror Sun jobber for Widmore, og var derfor hun spurte om Jack. Kunnskap er makt. Tror jeg skal se episodene på nytt =) Jo, Daniel jobba ikke for Dharma (tror jeg). Ihvertfall ikke da de fant hjulet. Det er like mye som at en spion jobber for den han spionerer på. Altså, fysisk time travel. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mye bra å fordøye her etter en kanonstart. Charlotte kan gjerne dø i neste episode for min del. Har aldri likt henne. Og virker det ikke slik som at Faraday vet en god del mer enn han sier? Han sa det ikke var noen vits å banke på døra f. eks. og så gjorde han det selv og det virket. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mye bra å fordøye her etter en kanonstart. Charlotte kan gjerne dø i neste episode for min del. Har aldri likt henne. Og virker det ikke slik som at Faraday vet en god del mer enn han sier? Han sa det ikke var noen vits å banke på døra f. eks. og så gjorde han det selv og det virket. Faraday vet alt. Det er noe i den boka hans. Han hadde jo feks skrevet "If anything happends to me, Desmond Hume will be my constant" i S04E05. Kanskje han husker han hadde møtt Desmond før da? Både i Oxford, og på øya? Samt Charlotte sa en annen gang at "I'm glad I'm back" elsn, så jeg tror hun har vært på øya før. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hva skjer med Charlotte, hva er greia med at hun blør neseblod slik hun gjorde da hun var liten, eller at hun plutselig ikke husket etternavnet til moren sin. Skjer dette fordi hun mangler en konstant??Da hun var liten?Er det noe jeg ikke har fått med meg? Ja, når de står utenfor døra til Desmond/hatch, så begynner Charlotte å blø neseblod, og hun sier til Faraday, at det er akkurat som da hun var liten. Og når hun sa det, så virket det som at Faraday endret oppfatning om at man absolutt ikke skal banke på døra, og bestemte seg for å gjøre det. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Takk Sonja84. Fikk bare med meg andre del i setningen hennes da jeg så det. (Dårlig i engelsk, elsker undertekster.) Faraday ville ikke at Desmond skulle komme ut mens alle de anre var der. Han glemte ryggsekken sin med vilje. Jeg tror også på teorien at Daniel skapte et minne i Desmond, heldigvis i en drøm, i real-time. Eller stemmer kanskje ikke det? Hvor mye er klokka hos Desmond? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ganske bra sesongstart, men ikke av de sterkeste. Likevel legger disse to episodene opp til enda bedre episoder utover i sesongen, så jeg gleder meg. Begge episodene, men spesielt nr. 1, var en skikkelig mindfuck. Tidsreiseopplegget kan nok være vanskelig å fordøye for mange. Selv elsker jeg det, selv om det kan være problematisk å henge med i blant. Men det er jo litt av det som gjør det så gøy også. At Faraday jobbet for Dharma tidligere, er også veldig interessant. At han ikke ser ut til å ha eldes så veldig, styrker også troen på at han er som Richard. Spørsmålet er bare hva som forårsaker effekten med at de holder seg unge. (Mange vil nok påstå at dette bare er en feil fra produsentenes side, vi andre forstår jo at det er det selvsagt ikke). At gullsmed-dama kom tilbake likte jeg veldig godt. Hun har denne mystikken ved seg som jeg er svært nysgjerrig på, og jeg håper vi får se mer av henne fremover. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg var redd denne serien kom til å gå i dass nå, men visst faen klarer de jaggu meg å forsette å lage bra underholdning. Lost inneholder nå 2 av de mest facinerende tingene jeg vet om, og elsker å se filmer av: Øde øy og tidsreiser. Mange vil kanskje si at det blir for teit og usannsynlig, men skaperne har en genial løsning på alt(ihvertfall hittil), digger denne serien over alt annet. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At Faraday jobbet for Dharma tidligere, er også veldig interessant. At han ikke ser ut til å ha eldes så veldig, styrker også troen på at han er som Richard. Den mer åpenbare forklaringen er vel at han har reist tilbake i tid. Jeg er mer usikker på om det er en fullgod forklaring på Richard. Ellers: jeg håper Charlotte forsvinner så raskt som mulig. Makan til uinteressant karakter er det ikke mange av i Lost. Til og med Arzt og Neil Frogurt hadde mer dybde. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At Faraday jobbet for Dharma tidligere, er også veldig interessant. At han ikke ser ut til å ha eldes så veldig, styrker også troen på at han er som Richard. Den mer åpenbare forklaringen er vel at han har reist tilbake i tid. Jeg er mer usikker på om det er en fullgod forklaring på Richard. Ellers: jeg håper Charlotte forsvinner så raskt som mulig. Makan til uinteressant karakter er det ikke mange av i Lost. Til og med Arzt og Neil Frogurt hadde mer dybde. Enig! selv om Arzt og Neil var ganske karikerte? foretrekker at de er det egentlig. Charlotte kan vel først lirke av seg hvem ho var før, på øya. så kan hun dø Er også en god del lei av Sun og Jin. Det eneste jeg har likt ved de er når Jin blir konfrontert på dass av en kul fyr med ekle øyne i Hawaiskjorte som spør om han kan gi han paper towels. Noen her som har likt Jin /Sun sentrerte episoder hittil? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Huff nei, jeg syntes whine-Sun episodene blir kjedelige i lengden. Iallfall når man har sett dem 3-4 ganger.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Åja du er såpass hardcore Tom kan gjerne komme tilbake Vi får kanskje se han nå som tida hopper? finns Mc Gainey på noe rolleliste? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Og virker det ikke slik som at Faraday vet en god del mer enn han sier? Han sa det ikke var noen vits å banke på døra f. eks. og så gjorde han det selv og det virket. Jeg så episodene om igjen, og jeg fant ut av denne. Grunnen til at Faraday vet at det ikke nytter for Sawyer å banke pa døren var fordi Sawyer ikke møtte Desmond før han møtte han på øya. Faraday derimot møtte Desmond i Oxford, i "tidsreisen" til Desmond. Han skrev også i boka (som jeg skrev tidligere) "If anything happends to me, Desmond Hume will be my constant". Derfor kunne Faraday møte Desmond i døra, og ikke Sawyer. Det jeg lurer på er hvorfor ingen av dem husker hverandre fra tiden i Oxford? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det samme lurer jeg på CCola. Men angående Richard, så er jeg MEGET nysgjerrig. For når øya hopper, så ville han blitt eldre siden han ikke er som de fra Oceanic og Ben's crew: For de blir jo stånde på samme sted med samme alder når øya flytter seg, det gjør ikke Richard og de som opprinnelig var der. For det er jo richard og dem som Dharma og Ben refererte til som hostiles når Ben var i Dharma om jeg husker rett. Men vet vi om Ethan er hostile eller hentet inn som Juliette? For hvis han er hentet inn så burdte jo Juliette også hoppe i tid slik som Richard og co. Og en siste ting, jeg fikk intrykk av at øya skifter sted hver gang den hopper, men hvis den hopper i tid,da ville det vel ikke vert ringer i vannet der den var? Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er det bare meg eller virket det som hu gullsmed dama er moren til Faraday? Tenkte på det med en gang siden hu så ut til å være et slags matematisk geni, og dreiv med noe som så ut som forskning på tid/rom osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg så episodene om igjen, og jeg fant ut av denne. Grunnen til at Faraday vet at det ikke nytter for Sawyer å banke pa døren var fordi Sawyer ikke møtte Desmond før han møtte han på øya. Mao, så kunne Jack ha møtt Desmond om han hadde vært på øya? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg så episodene om igjen, og jeg fant ut av denne. Grunnen til at Faraday vet at det ikke nytter for Sawyer å banke pa døren var fordi Sawyer ikke møtte Desmond før han møtte han på øya. Mao, så kunne Jack ha møtt Desmond om han hadde vært på øya? Uu, tricky^^ Men det ville jeg tro ja. De husket jo hverandre attpåtil. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 OT: Må da være lov å lure på når det kommer nye episoder. Bare det ikke nevnes hvor de kan skaffes, noe som er litt teit siden alle vet det, bortsett fra de nye som finner det ut likevel. Men regler er regler, men det er ikke mord og voldtekt det er snakk om. Ontopic: Ringer i vannet er en bagatell i forhold til å hoppe frem og tilbake i tid. Men når øya forsvant den første gangen så vi jo at vannet bølget frem og tilbake. I de kommende episodene håper jeg vi får se mer av de opprinnelige Dharma-folkene, og den energikilden i øya. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) JFM for moddis! hahaha. Morsom du "Gunnar" (du skjønner spøken). Du vil aldri få se meg som mod her! On T: Fikk vi noen gang vite hva røyken var? Var det ikke noe med en slags "jernarm" også? Endret 24. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Moff Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jo ble ikke røyken om til en arm som tok tak i både vennene til Keamy og Eko? Håpa veldig på å se folka i det gule smugler flyet levende. Yemi for eksempel! Se om det skjedde noe spesielt med han siden røykmonsteret kunne gjøre seg om til han? Men regner med at vi er ferdig med det gule flyet Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet hva som skjer hvis ikke Oceanic Six kommer tilbake til øya? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå