Gå til innhold

Lost 5x1-2:"Because You Left" & "The Lie"(USA)

Anbefalte innlegg

Google: torrent rss

Er utrolig greit, set and forget.

Fordelen med å være student åpenbarte seg nettopp. Jeg må ikke dra hjemmefra før 13:30, har god tid til å se Lost før den tid :wee:

*leke flittig jusstudent frem til e01 blir sluppet*

--

Edit: Nå har det begynt å dukke opp en release, men den er visst kanskje smått fucked. Har den om 10 minutter elns, får se om det er verdt det da.

The video is technically f**ked due to ABC playing dumb. Nothing has been pred

due to that, so here's one that you can watch if you don't care. If you can't

tell that the video is f**ked then you have nothing to worry about:, Enjoy!

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lost.s05e01.hdtv.xvid.pushercrew.avi

Første par minuttene ser helt fine ut, så jeg satser på at resten er greit og titter gjennom begge nå :)

--

Edit: e01-releasen er helt fin. Kun et par artifacts 28:55, det var alt jeg la merke til.

Endret av PT
Lenke til kommentar

Episode en var utrolig bra. Noe av det absolutt beste jeg har sett innen Lost. For de som har sett alle episodene og fulgt med, så er serien herfra og ut veldig gull.

Det skaperne har gjort, er å lage et univers. Ok, alle sesonger som er i sesong 5 har sett eget univers, men det var ikke poenget. Det de har gjort er, er å lage landemerker. I tid.

Vi vet når hatchen imploderte, vi vet når Nigera-flyet kom, vi vet omtrent når The Black Rock kom, vi vet iallefall når flyet med Jack og co kom. Så det blir spennende det med tidsreisene.

Om Charlotte:

Jeg vet ikke om hun dør, det hadde vært uendelig trist. Hun er bare så dødsdeilig =) Det jeg lurer på, er om Daniel klarer å finne en konstant til henne.

Ildregnet (episode 2):

Hæ? Pil og bue? Hvorfor? Er de tilbake i tid nå plutselig? Ingen high-tech våpen?

Jeg har mange flere tanker enn det her, men... :)

Lenke til kommentar

Overhode ikke noen dårlige episoder, men ikke noen toppepisoder. Men ser potensialet for noen gode episoder nå.

Det at øya går fram og tilbake i tid kan være veldig bra, det kan svare på mange spørsmål uten å måtte introdusere nye karakterer, eller vise flashback fra døde karakterer. Tenk dere vi kan endelig få sett Radzinsky, Dharma og til og med de franske forskerne.

Handlingen på øya var god. Å du fikk litt følelse av at de virkelig ikke vet hva som skjer. Lo litt av den scenen hvor Sawyer ville ha skjorta til Faraday. Å Neil Frogurt var årets redshirt-karakter, til tross for at han var med i web-episodene av Lost, tok to episoder å drepe han av.

Jeg har en følelse av at Charlotte dør innen de neste 3-5 episodene. Hun er trossalt ikke en hovedkarakter denne sesongen, noe både Miles og Faraday ble. Hun lever i en tynn tråd så og si hvertfall etter vi får vite mer om henne.

"Because You Left" var en 8/10 episode, og "The Lie" var 7/10.

Lenke til kommentar

Først: Er dere på forumet virkelig småunger? Kan begynne å lure når dere poster utallige kommentarer etter hverandre om hvordan episoden ikke har kommet ut, at kvaliteten på episoden ikke er bra nok, osv.. Det står i overskriften at her skal det diskuteres episode 1 og 2 av LOST, sesong 5.

Jeg måtte bare kommentere dette, siden jeg kom inn på siden her for å ha noe interessant å diskutere med dere. I stedet finner jeg 3 (!) sider med bare tull om at dere ikke får sett episoden. For fremtidig diskusjon, håper jeg at dere kan vente med å poste noe som helst til dere faktisk har sett episoden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

OVER TIL DISKUSJON:

Ser ikke Faraday litt for ung ut, med tanke på at han har jobbet for Dharma, og ser helt likedan ut den dag i dag? Synes det var merkelig at han var der da Dharma oppdaget hjulet, og han er der nå ogsaå, og ser like bra ut. Er han akkurat som Richard Alpert? Noen ideer folkens..

Andre ting jeg lurer på:

Alpert gir et kompass til Locke, er det det samme kompasset som han tilbød Locke da Locke var ung? Hvilken betydning har det, (utenom det at det selvfølgelig er et kompass og peker mot nord

Hva skjer med Charlotte, hva er greia med at hun blør neseblod slik hun gjorde da hun var liten, eller at hun plutselig ikke husket etternavnet til moren sin. Skjer dette fordi hun mangler en konstant??

OG, Sun, jeg tror hun er den største jokeren denne sesongen. Jeg tror at hun skjuler sin opprinnelige agenda for alle. Noe sier meg at hun egentlig ikke hater Ben så mye som hun påstår, kanskje er det bare en måte å komme nærmere inn på Whitmore.

Synes forøvrig det var en god start på sesongen. Spennende å se hvordan det hele utvikler seg :)

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Bra start på den nye sesongen. Men sjarmen til Lost er vel egentlig stort sett forsvunnet. Virker som at den har blitt til en litt mer standard amerikansk serie. Men det er fortsatt en helt grei serie. Glad for at det var såpass mye action i disse episodene. Lurer på om det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Jeg synest dette var en kanon start på sesongen :)

Hvem var egentlig hun damen på slutten?

har hun vært med før?

Tror det er ho som er ed i s03e08

Desmond møter ho. Ho står i kassa i en gullsmed / antikvariat :D

Hun anbefaler en ring han skal gi til Penny, men nekter å selge ham den fordi det er "feil"

"You dont buy the rrrring, Dsmnnn"

Hun vet ALT hva som kommer til å skje med Desmond. I tilleg vet hun om øya, og the Swan stasjonen...

haha hun ser ut som en av stemødrene fra Nanny911. De som sitter i kurvstolene sine og rister på hodet og løfter øyenbrynene hver gang forelsdre gjør feil

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Bra start på den nye sesongen. Men sjarmen til Lost er vel egentlig stort sett forsvunnet. Virker som at den har blitt til en litt mer standard amerikansk serie.

Standard amerikanske serier inneholder ofte tropiske øyer som flytter seg i tid? Første episode er forøvrig noe av det mest tempofylte jeg har sett av Lost, men jeg håper de ikke mister oversikten nå.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Ser ikke Faraday litt for ung ut, med tanke på at han har jobbet for Dharma, og ser helt likedan ut den dag i dag? Synes det var merkelig at han var der da Dharma oppdaget hjulet, og han er der nå ogsaå, og ser like bra ut. Er han akkurat som Richard Alpert? Noen ideer folkens.

Han har jo reist i tid.

Og der har vi forklaringen til Richard Alpert også. Det lurte jeg på som faen før jeg så siste episodene til sesong 4, og nå begynnelsen av sesong 5.

Jeg synest dette var en kanon start på sesongen :)

Hvem var egentlig hun damen på slutten?

har hun vært med før?

Det er hun gullsmed-dama, som Desmond skulle kjøpe ring hos. Hun var vel med i den aller første "tidsreise"-episoden også.

Lenke til kommentar
Bra start på den nye sesongen. Men sjarmen til Lost er vel egentlig stort sett forsvunnet. Virker som at den har blitt til en litt mer standard amerikansk serie.

Standard amerikanske serier inneholder ofte tropiske øyer som flytter seg i tid? Første episode er forøvrig noe av det mest tempofylte jeg har sett av Lost, men jeg håper de ikke mister oversikten nå.

Så et intervju med Ben Linus, og han sa det ikke var sååå komplisert som de verste Lost-tullingene "out there". Han sa også at Locke tar feil når han tror at han (Locke) har mer "kontroll" over øya enn det Ben har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...