Filmvenn Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Her skal det bare diskuteres episodene "Because You Left" og "The Lie" som utgjør årets sesongstart med to episoder. Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Jeg ønsker dere velkommen til en ny sesong, og de nye hovedskuespillere på serien. S5 Promo, lagd av ABC i samarbeid med popgruppa The Fray Endret 21. januar 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Herregud, dette gleder jeg meg til!! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) gleder meg sykt. har veldig høye forhåpninger. tror og håper jeg ikke blir skuffa 'mine innlegg' Endret 21. januar 2009 av tobn Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette blir sykt bra! gleder meg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 wow. Kommer jo ut i natt/morgen tidlig Lenke til kommentar
exhizor Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gleder meg sinnsykt til sesong 5 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet ca. når episodene blir lagt ut? Vurderer enn "all nighter" her Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Supernatural og Smallville brukte å bli lagt ut i tre, fire tida, så jeg vil tippe noe sånt. USA er ca syv timer bak oss. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Stemmer dette mht. at det er en dobbel episode det er snakk om? Edit: Leif Endret 21. januar 2009 av dePt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Stemmer dette mht. at det er en dobbel episode det er snakk om? Edit: Leif Jess, som emne-tittelen sier; Because You Left & The Lie. Kommer inatt, herlig! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, så pass har jeg da virkelig sjønt. Om du leser litt lenger oppe i tråden så er spørsmålet mitt: Når ca. kommer den på pb? altså er jeg ute i et faktisk klokkeslett. At den kommer i natt er jo selvklart Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Thecrow77 svarte jo på det? Når den kommer nøytaktig på PB, er det jo umulig å vite, men jeg vil tro ca den tiden TC77 sa. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Håper den blir like bra som sesong 4! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og da spurte jeg, siden dette er en dobbel episode, om dette da stemmer? Den vil jo være ferdig senere enn Supernatural og Smallville normalt gjør? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og da spurte jeg, siden dette er en dobbel episode, om dette da stemmer? Den vil jo være ferdig senere enn Supernatural og Smallville normalt gjør? Åååja! Haha, get it Hm tja, kanskje de som uploader deler opp? Slik at vi får laste ned 1, mens de ser 2'ern elsn Håper det! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ah, herlig blir vel å laste ned hdtv ver da jeg har fått ny tv =) gleder meg Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heldige deg Tror jeg velger å satse på at de begge er ute rundt kl 4. Så da får jeg vel stille alarmen til rundt da. Faen, nå kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kommer aldri til å få sove nå! Det blir 100% døgning idag Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Huff, har en lang dag i morgen så tror ikke det blir døgning på meg. Men søvn? neppe mye Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Episodene blir lagt ut en og en, ikke samlet. Det er to forskjellige episoder, derfor to forskjellige releaser. Episodene vil ikke komme ut seinere enn vanlig for det, det er bare at 1`ern kommer før 2`ern naturligvis. Daniel Faraday For Prez! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå