dan83 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Tre nye kameleon bilder fra meg, tatt med s6500fd + raynox dcr-250 makro adaptor Alle kritikk settes pris på!!!! Endret 21. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Blitsen ødelegger noe, men ser ut til at det kan være såpass dårlig lys rundt at det ble litt som en nødløsning. Skru ned blendertallet for å få bakgrunnen mer diffus. Dermed kan det godt hende at du får til å unngå blitsen også. Gå nærmere kameleonen, eventuelt zoom inn mer for å få litt mer dybde. Ellers så var det greie/ok komposisjoner. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Blitsen ødelegger noe, men ser ut til at det kan være såpass dårlig lys rundt at det ble litt som en nødløsning. Skru ned blendertallet for å få bakgrunnen mer diffus. Dermed kan det godt hende at du får til å unngå blitsen også. Gå nærmere kameleonen, eventuelt zoom inn mer for å få litt mer dybde. Ellers så var det greie/ok komposisjoner. bildene ble tatt om natten, så hadde ikke fungert så veldig mye å bruke mindre blenderåpning(eller raskere lukkertid) for å få bakgrunnnen med diffus. Jeg brukte også svakest blits styrke for å prøve å unngå for mye "blits" effekt edit: dette er en baby kameleon, så er allerde gankse nært...hvis jeg hadde zoomet nærmere, så hadde dybdeskarpheten blitt for dårlig!! Endret 21. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå