t_k Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Så. Endelig fungerte Moonlight i Firefox (sjekk www.bt.no webtv feks) http://www.go-mono.com/moonlight/ Problemet er at jeg bruker Opera. Har funnet en løsning på problemet her: http://www.archivum.info/opera.linux/2008-09/msg00053.html Problemet er at jeg må kopiere noen filer til Opera folderen på root, og det får jeg ikke til. Jeg er så elendig på slike ting. Hvordan får jeg rettigheter til det? Edit: Leif. Endret 21. januar 2009 av t_k Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ubuntu? "gksudo nautilus" Alt annet: "sudo cp *fil* *dit du vil kopiere den* Har selv en Nautilus-plugin installert som gjör at jeg kan bare höyreklikke og aapne som administrator. Endret 21. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
t_k Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Oh. Glemte det. Kubuntu KDE 4. :S Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Bare symlink ~/.mozilla/plugins/moonlight/moonlight-et-eller-annet.so til /usr/lib/opera/plugins/moonlight-et-eller-annet.so. Endret 21. januar 2009 av haalo Lenke til kommentar
t_k Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Ok. Skal sjekke det ut nå. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kom på at det er både smartere og lettere å be Opera lete etter programtillegget under Tools -> Preferences -> Advanced -> Content -> Plug-in Options Lenke til kommentar
t_k Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ok. Hmmm. Jeg har satt den til å lete der også, men den plukker ikke opp Moonlight plugin. Fikk også kopiert filene til Opera plugin folder, men den plukker ikke Moonlight opp. :S Edit: Andre Opera brukere som har problemer med dette? Endret 21. januar 2009 av t_k Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg fikk Opera til å vise pluginen i about:plugins akkurat som i Firefox, men den viser fortsatt ikke Silverlight-animasjoner som funker i FF (husk at Moonlight bare støtter v. 1) Jeg installerte pluginen rett fra nettsiden til Moonlight. Så fant jeg hvor .so-fila ligger i .mozilla og la til path-en i Opera. ~/.mozilla/firefox/xxx.default/extensions/[email protected]/plugins Der ligger libmoonloader.so (xxx.default varierer fra profil til profil) Selv om Opera viser i about:plugins at den nå kan åpne Silverlight-animasjoner så gjør den ikke det... Funker Silverlight i Opera i Windows? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Merkelig. Har rett path, men den vises ikke. Alle andre plugins fungerer. Har ikke testet i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå