TGB Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Bilder fra La Gaza Leve demonstrasjonen i Oslo som ble rimelig action-pakket utover. Alle tatt med Nikon D3 og 70-200mm f/2.8 VR (hadde også koblet til GPS, slik at bildene inneholder GPS-tagging i metadata. Samlingen er tidligere publisert på nikongear.com (også av meg), om noen følte de hadde sett dem før. Både negative og positive tilbakemeldinger settes det stor pris på. Endret 21. januar 2009 av TGB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Retningslinjene ftw Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Dette må vel kunne kalles et foto-essay; noe vi sjeldent ser her i bildekritikken. Så det er kanskje en ide å endre tittelen til å vise det. Fotoessays sier ikke bildekritikken noe om, men det er jo en bildeserie som forteller en historie. Men jeg tro du kunnet trimmet litt hardere, så hadde det hengt bedre sammen. Bilde nr 5 (eller 6), 7, 9 og en av de siste tror jeg ingen ville savnet. Tom Lenke til kommentar
TGB Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Beklager surr med vedlegg. Jeg har aldri lastet opp bilder her på forumet før, og hadde litt trøbbel med rekkefølgende default, det er nå korrigert (tok litt tid før jeg skjønte hvordan det hang sammen). Tittel også oppdatert. Endret 21. januar 2009 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 De hang litt bedre sammen nå; men jeg tror nok at du kunne fjernet en del bilder uten at det går utover sammenhengen. Ønsker du kritikk på noen enkeltbilder, så bør du legge ut de hver for seg. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Beklager surr med vedlegg. Jeg har aldri lastet opp bilder her på forumet før, og hadde litt trøbbel med rekkefølgende default, det er nå korrigert (tok litt tid før jeg skjønte hvordan det hang sammen).Tittel også oppdatert. Dette ble da et fint Foto-Essay, mange "talende", bra bilder der.... RandiA Lenke til kommentar
TGB Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) De hang litt bedre sammen nå; men jeg tror nok at du kunne fjernet en del bilder uten at det går utover sammenhengen. Ønsker du kritikk på noen enkeltbilder, så bør du legge ut de hver for seg. Trimmet ned til 12 bilder, ønsker både tilbakemelding på enkeltbilder samt hele serien i sammenheng. Nevner for ordensskyld at bilder ble tatt under forhold med flyvende stein, flasker og fyrverkeri/bomber ut av kontroll (jeg hadde flere blåmerker etter å ha blitt truffet av stein). Endret 21. januar 2009 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå