DraZeN Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hei Har nå kjøpt deler og bygget meg min egen pc , helt selv *knis* . Nå lurer jeg på åssn man fikser det slik at man kan starte pc`en fra tastaturet? Hvordan gjør jeg det ? Syns bare det ser så morsomt ut *knis* ! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 *knis* Sjekk bios *hihi* Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 :oops: Ble Medlem: 06 Des 2002 Innlegg: 378 :oops: du har da god erfaring på hw, ergo det er slemt å bruke jente taktiken, som du gjorde. det er like stilling i dag, skamme seg jenta MR_T Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 *knis* Sjekk bios *hihi* Men, seriøst. Visst du ikke finner noe i BIOS kan du sjekke manualen til hovedkortet. Det kan være en jumper som må flyttes på. Visst ikke så har ikke hovedkortet den funksjonen :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Har prøvd *knis*. Men der står det jo power up by ps2 keyboard , så jeg tok ut keyboardet fra usb kontakten , tok dne over i ps2 , satte på i bios power up by any button (any key) , Slo av pc , trykte på tastaturet , men det funka ikke! Hva mer må jeg gjøre, sto at jeg kunne slå på , by power button men hvet ikke hvor den er på tastaturet ! *tihi* Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Slutt med det der DraZen. Jente-Taktikken™ er ikke noen måte å skaffe seg svar på. Bare fordi det var en annen post som fikk mange svar fordi det var en "jente" som spurte, trenger ikke du å prøve det samme. Stopp med det, jeg råder deg, stopp. Forretsen. Det er en jumper på hovedkortet, den heter KBPWR1, altså Keyboard Power. Den må flyttes fra +5V til +5VSB (1-2 til 2-3) Jumperen finnes vanligvis oppe til venstre på hovedkortet. men ta en titt i manualen eller last ned manualen for å være sikker. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 "Jente taktikken" . Den var faktisk god. Har tenkt over det selv et par ganger, uten at jeg visste at det var noe som "het" det. Men generelt får jo jenter mange flere svar enn gutta. :wink: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Har prøvd *knis*.Men der står det jo power up by ps2 keyboard , så jeg tok ut keyboardet fra usb kontakten , tok dne over i ps2 , satte på i bios power up by any button (any key) , Slo av pc , trykte på tastaturet , men det funka ikke! Hva mer må jeg gjøre, sto at jeg kunne slå på , by power button men hvet ikke hvor den er på tastaturet ! *tihi* Sier jo selv hva svaret var, denne tråden er død da svaret er gitt. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Forretsen. Det er en jumper på hovedkortet, den heter KBPWR1, altså Keyboard Power. Den må flyttes fra +5V til +5VSB (1-2 til 2-3) Jumperen finnes vanligvis oppe til venstre på hovedkortet. men ta en titt i manualen eller last ned manualen for å være sikker. Hvis du ikke skjønner det ennå, så! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 DraZeN: Fyskam utnyttelse av feminitet Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 GENIALT!!!!!! Prøvde det samme ein gong men dei slette threaden min MEn no skal det være sagt at forige gong eg leste ein jente søker hjelp tråd vart eg utestengd i ei veke..... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Denne posten var vel mest laget som en spøk ! Men jeg trengte faktisk hjelp til dette og så tenkte jeg jeg skulle prøve jentetaktikken ! Åh gud som det funka , har aldri fått så mange svar på så kort tid bortsett fra på dyremodden min ! Og der kan jeg avsløre at det kommer flere! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tror den "jenta" har tiss jeg Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tror den "jenta" har tiss jeg And Bingo was his name! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 1. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg