Gå til innhold

"Jente trenger sårt hjelp" c",)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd *knis*.

Men der står det jo power up by ps2 keyboard , så jeg tok ut keyboardet fra usb kontakten , tok dne over i ps2 , satte på i bios power up by any button (any key) , Slo av pc , trykte på tastaturet , men det funka ikke!

Hva mer må jeg gjøre, sto at jeg kunne slå på , by power button men hvet ikke hvor den er på tastaturet ! *tihi*

Lenke til kommentar

Slutt med det der DraZen. Jente-Taktikken™ er ikke noen måte å skaffe seg svar på. Bare fordi det var en annen post som fikk mange svar fordi det var en "jente" som spurte, trenger ikke du å prøve det samme. Stopp med det, jeg råder deg, stopp.

Forretsen. Det er en jumper på hovedkortet, den heter KBPWR1, altså Keyboard Power. Den må flyttes fra +5V til +5VSB (1-2 til 2-3) Jumperen finnes vanligvis oppe til venstre på hovedkortet. men ta en titt i manualen eller last ned manualen for å være sikker.

Lenke til kommentar
Har prøvd *knis*.

Men der står det jo power up by ps2 keyboard , så jeg tok ut keyboardet fra usb kontakten , tok dne over i ps2 , satte på i bios power up by any button (any key) , Slo av pc , trykte på tastaturet , men det funka ikke!  

Hva mer må jeg gjøre,  sto at jeg kunne slå på , by power button men hvet ikke hvor den er på tastaturet ! *tihi*

Sier jo selv hva svaret var, denne tråden er død da svaret er gitt.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Forretsen. Det er en jumper på hovedkortet, den heter KBPWR1, altså Keyboard Power. Den må flyttes fra +5V til +5VSB (1-2 til 2-3) Jumperen finnes vanligvis oppe til venstre på hovedkortet. men ta en titt i manualen eller last ned manualen for å være sikker.

Hvis du ikke skjønner det ennå, så! :lol:

Lenke til kommentar

Denne posten var vel mest laget som en spøk !

Men jeg trengte faktisk hjelp til dette og så tenkte jeg jeg skulle prøve jentetaktikken ! Åh gud som det funka , har aldri fått så mange svar på så kort tid bortsett fra på dyremodden min ! Og der kan jeg avsløre at det kommer flere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...