Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Legger ved 2 bilder, ett svart/hvitt og et i farger. Bildet er tatt ved de gamle ruinene etter tyskerne på Ølberg i Sola Kommune. Åpen for all kritikk Camera: Canon EOS 450D Exposure: 1/5 sec Aperture: f/20 Focal Length: 18 ISO Speed: 125 Camera: Canon EOS 450D Exposure: 1/5 sec Aperture: f/20 Focal Length: 18 ISO Speed: 125 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 S/H-bildet gjorde seg så absolutt best for min del. Jeg likte godt komposisjonen, selv om den strider mot det gyldne snitt, men regler er til for å brytes. Dette blir et stilrent og pent bilde for min del. Bra skarphet og selv om bakken virker noe forstyrrende, så skaper det en viss balanse. Likte dette godt. Skal jeg ha noe å klage på, så får det bli den gresstusten som ser ut som et rufsete hode, men det er det vel lite du kan gjøre noe med, uten å klippe vekk den stabile grunnen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For min del er det de fine fargenyansene som utgjør bildet. Det har en stram og enkel komposisjon, og jeg liker den lille kanten i topp som utgjør en form for ramme. Men det er de fine fargenyansene som altså gir meg noe her, for der er det mye å studere. Fint nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå