Equerm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han er ikke en venn om han oppfører seg slik... Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er jo ikke mye penger det er snakk om, ikke vits å gjøre det større enn det er. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dersom du er 18 år og student har 1700 kr fra eller til litt å si Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det kunne ha vært verre. Det kunne ha vært en Burn. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da måtte det hardere ting til verks. En brukket nese er bare foreplay da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Men man kan ikke kjøpe en ny rute for en brukket nese ... Guuud. Folk her inne er så tøffe i kjeften, mens jeg tror at over halvparten klarer så vidt å klaske fluer om sommeren. Det hjelper ikke noen ting å "lage nytt ansikt" på fyren, for da kan man bli anmeldt selv, få bot og rulleblad. For kr 1700 er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Herregud, jeg er utestengt i 10 dager, og når jeg kommer tilbake, har dere vridd diskusjonen til noe så smålig som Burn!? John Anders' far er skikkelig pissed, og sier at hvis ikke Jens betaler, så får mora til Jens vite det. Dette er mildt sagt veldig ugunstig for Jens. Hva skjer videre? :O Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, SpecialForce informerte meg, og jeg lever ikke lenger i uvitenhet. John Anders har blitt lovet pengene på torsdag, så får håpe Jens får skrapa sammen pengene. Ellers blir det bråk. Haha. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har visst gjort det ser det ut til, men jeg har tydeligvis slettet pmen med meldingene. Stemmer dette? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Stemmer, stemmer John Anders fikk forøvrig pengene sine Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, da skal du i høyre hjørne øverst i tråden trykke på knappen "løst". Jeg for min del kommer til å slette denne fra mine innlegg. Bra at det ordnet seg! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen andre enn meg som humra litt når jeg så brukernavnet? "Conflict". Hihi Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Jo, det passer meg vel ganske godt Navnet kom forøvrig fra spillet Conflict: Desert Storm. Jeg ville ha et tidløst nick, og conflict er vel ganske tidløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå