Gå til innhold

Punkbuster: Disallowed system/driver [125057]

Anbefalte innlegg

Etter omtrent 10-15 minutter i spillet, blir jeg kastet ut og det står «RESTRICTION: Disallowed System/Driver [125057]». Jeg har oppdatert Punkbuster, har alle andre programmer og prosesser lukket, har siste patch og har prøvd å reinstallere.

Jeg bruker Windows 7 Ultimate 32-bit, og går ut ifra at det er problemet. Jeg har prøvd å kjøre PnkBstrA og PnkBstrB som administrator, og krysset av for «Allow service to interact with desktop», men dette bare på PnkBstrA, siden jeg ikke finner PnkBstrB på services (kanskje er dette problemet?).

Jeg skal prøve videre i morgen, men hvis noen har en idé om hva som kan være galt, vær så snill å si ifra.

Takk. :)

P.S. Jeg tror tråden kan være relevant for andre online-spill også, men fant ikke noe bedre sted å opprette den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
Nei, meir ein utveg. Eg kan spele på serverane det står 64 framfor på server-lista (BF2).

Eg veit ikkje kva det tydar, men det fungerer, så eg er fornøgd.

Kan hende det betyr at du spiller på en server som ikke er supportet av PunkBuster. Disse serverne kryr av cheaters.

Jeg har i over 1 år prøvd å få bf2 og bf2142 til å fungere, men har bare blitt kicka etter en knapp stund pga mye forskjellige punkbuster errors.

Jeg fant løsningen for ikke så lenge siden. Gå inn på www.pboc.com og last ned verson etter hvilket operativ system du har. Mest sannsynlig Windows, som da ligger øverst. Da laster du ned en punkbuster installer. Når du har lastet ned den så dobbeltklikker du på install fila, så innstalerer den seg kjapt. Når det er ferdig får du muligheten til å legge til/adde spill som du vil spille, i dette tilfellet bf2. Når du har lakt til denne så trykker du Update, så oppdaterer den den nyeste versjonen av Punkbuster for akkurat BF2. Funker det ikke første gangen, så prøv å oppdater igjen. Dette funket for meg etter andre forsøk. Mer nøyaktig kan jeg ikke forklare det:)

Håper du får det til, eller evnt har fått det til, jeg er vertfall fornøyd for at jeg endelig kan spille bf2 of bf2142 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...