willy_seff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har kjøpt en Western Digital Caciar 500 GB IDE ( WD5000AAKB ). Jeg kjøpte den får en måden siden men når jeg satt den in vises den ikke i min data maskin. jeg hører og ser at den funker, jeg fnner den under Enhetsbehandling under Diskstationer, der heter den ( WD5000AAKB ), men jeg får aldri opdatert driverne, jeg har lett etter drivere på nettsiden dems men finner ALDRI rett driver Link til min HDD Endret 21. januar 2009 av willy_seff Lenke til kommentar
Anv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du laget en partisjon da? Uten å partisjonere ser du den ikke i "Datamaskin" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Første du må gjøre i diskbehandling (diskmanagement) er å initialisere/initialize disk. Gjøres ved å klikke med høyre musetast helt til venstre (ikke i data areaet til disken) og deretter velge initialiser disk. Etter dette kan du opprette partisjon(er)/formattere/tildele stasjonsbokstav ved å klikke i data areaet. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg fant en driver 15 min etter jeg posta dette men TUSEN TAKK, jeg har testet begge desse tipsene og ingen av de funka men med rett driver gikk alt smud etter bare 2 min Endret 21. januar 2009 av willy_seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå