S0ppel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Blei're kjøtt på korven? Haha.. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mer detaljer! Du våknet om morran, hvilket bein tok du først ut av senga? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Tror det var høyre.. Noe flere detaljer? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Fyll ut dette skjemaet. Frokost: Aktivitet etter frokost: Lunch: Aktivitet etter lunch: Middag: Aktivitet etter middag: Kveldsmat: Aktiviteter etter kveldsmat : Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Fyll ut dette skjemaet. Frokost: Aktivitet etter frokost: Lunch: Aktivitet etter lunch: Middag: Aktivitet etter middag: Kveldsmat: Aktiviteter etter kveldsmat : Frokost: Snus Aktivitet etter frokost:Skole Lunch:Duo og snus Aktivitet etter lunch: Skole Middag:Pizza etterfulgt av snus Aktivitet etter middag: Runking Kveldsmat: Snus Aktiviteter etter kveldsmat: Poker Holy crap, vi har lite å gjøre på på lørdager gutta Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fyll ut dette skjemaet. Frokost: Aktivitet etter frokost: Lunch: Aktivitet etter lunch: Middag: Aktivitet etter middag: Kveldsmat: Aktiviteter etter kveldsmat : Frokost: Snus Aktivitet etter frokost:Skole Lunch:Duo og snus Aktivitet etter lunch: Skole Middag:Pizza etterfulgt av snus Aktivitet etter middag: Runking Kveldsmat: Snus Aktiviteter etter kveldsmat: Poker Holy crap, vi har lite å gjøre på på lørdager gutta Spiser du snus? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Sto ikke noe om spising. Tror han er litt underernært da... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg annbefaler deg å skaffe deg en litt sunnere hverdag. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Er ikke så usunt? Og lever bare 1 gang gutta! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er ikke så usunt? Og lever bare 1 gang gutta! Det vet jo ikke du da Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hehe, S0ppel; du minner meg litt om en fyr som fortalte kameraten min (som ikke røyker), at det er bedre å leve fett i 70 år som røyker, enn å leve kjipt i 80 som ikke-røyker... Makan til nonsense skal du lete lenge etter spør du meg. Endret 24. januar 2009 av Akselja89 Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 haha, digg å leve med mer penger i fler år synes nå jeg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, for det er jo sykt "fett" å røyke. Og pokker så kjipt det er å være "ikke-røyker".. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er ikke så usunt?Jo, å erstatte måltider med snus er realtivt usunt. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nyere forskning viser faktisk at snus inneholder alle de viktigste næringsstoffene man trenger i løpet av en dag, og er derav det lureste man kan hive nedi magan. Nom nom nom. Hvis du har den i leppa får du også litt effekt, men ikke maksimal. Det viser seg også at hvis du legger snusen under forhuden får du et sunt seksualliv. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nyere forskning viser faktisk at snus inneholder alle de viktigste næringsstoffene man trenger i løpet av en dag, og er derav det lureste man kan hive nedi magan. Nom nom nom.Hvis du har den i leppa får du også litt effekt, men ikke maksimal. Det viser seg også at hvis du legger snusen under forhuden får du et sunt seksualliv. Haha, har du en link? Og hvis det skulle ha de viktigste stoffene er det fortsatt nikotin som sakte dreper deg Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nyere forskning viser faktisk at snus inneholder alle de viktigste næringsstoffene man trenger i løpet av en dag, og er derav det lureste man kan hive nedi magan. Nom nom nom.Hvis du har den i leppa får du også litt effekt, men ikke maksimal. Det viser seg også at hvis du legger snusen under forhuden får du et sunt seksualliv. Lmao! Dette anbefales på det høyeste ja... Utrolig hva "forskere" finner ut for å gjøre ting positivt... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 haha, bare jeg som synes denne tråden er ufattelig morsom? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 haha, bare jeg som synes denne tråden er ufattelig morsom? stygt redd for det ja Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 haha, bare jeg som synes denne tråden er ufattelig morsom? Niks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå