Gå til innhold

[Løst]Får besøk av jenten jeg liker, noen ideer hva vi kan finne på?

S0ppel

Anbefalte innlegg

Yes! Imorgen kommer jenten jeg liker på besøk.. Kommer ut her på kvelden og blir vell en 3-4 timer.. Så saken er hva jeg skal vi finne på? Er begge 16 år.. Dere tenker nok no, sex mm, men nei, mamma er hjemme. Så vurderer film eller en tur opp på fjellet og sitte der å kose oss? Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yes! Imorgen kommer jenten jeg liker på besøk.. Kommer ut her på kvelden og blir vell en 3-4 timer.. Så saken er hva jeg skal vi finne på? Er begge 16 år.. Dere tenker nok no, sex mm, men nei, mamma er hjemme. Så vurderer film eller en tur opp på fjellet og sitte der å kose oss? Noen andre forslag?

sex oppå fjellet

Lenke til kommentar

sex oppå fjellet

Haha... Ikke dumt :p

Lenke til kommentar

Se en trist eller skummel film, så passer du på hu. Det er jo drittkaldt ute, så tur i fjellet er vel en heller dårlig idé?

Hvis dere har hatt sex før, så er det vel ikke noe problem å ha sex mens mora di er hjemme? Hvis dere er stille, så merker hu ikke det;)

Uansett, skummel film har alltid funka for meg. Lykke til med daten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...