jarah Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg leter etter flere typer av disse rare vitsene - Hvilken valuta bruker dverger? - Småpenger. dere skjønner.... Fortell gjerne om du kan noen. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skjønner ikke helt typen vitser... Hvorfor ler dverger nå de løper i gresset? Fordi gresset kiler i rompen. Eller: Hvilken beskyttelse bruker prester når de spiller håndball? Jesusp. Er det ordspillvitser du mener? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Må være noe sånt som dine eksempler Ekko. De er utrolige artig og fortelle til venner Den første var veldig standard, men den andre tok faen meg kaka Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor liker ikke amerikanerne at man bruker mobiltelefon på fly? "Hi, Jack!" Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hørt om begravelsen som var dødskjedelig? ha..ha.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 er det slike vitser som; det er bedre enn.. vitser?? eks: det er bedre å ha elg i skogen enn å ha hjort i buksa hvis dere skjønte den da..!? leste iallefall en god del slike vitser idag på skolen, og som vanlig så er det kun jeg som ler, men det bryr jeg meg ikke om! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå