TanTheMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "smileyene" over ell smileyer er:^-^ og :3 Fordi du bruker de mye? ^-^ (tror det er første gang jeg bruker den "smileyen" ...) Er det bare jeg som synes ":3" minner mer om to store øyne over en rompe enn hva det nå enn skal forestille? "xD" er egentlig en grei smiley, men den blir veldig overbrukt til tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 xD er da en koselig smily. Nei, den finnes ikke koselig, den er bare fæl Lenke til kommentar
Timster Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) xD er en irriterende smiley. Den beste av alle er "" Endret 26. januar 2009 av Timster Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fordi du bruker de mye? ^-^ (tror det er første gang jeg bruker den "smileyen" ...) Tror ikke jeg finner ett innlegg uten ^-^ eller :3 i. Lol^-^ :3 er jo en søt liten kattepus da^-^ Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Irriterende er vel å ta i litt... Er vel heller de som overdriver bruken av den som er litt irriterende.. (: Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 :3 er jo en søt liten kattepus da^-^Neh, er en mann med stygg nese: :3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 xD eier. XD og xD er fælt og se på, og jeg bruker det aldri. Det oser pubertal fjortenåring av det. (Det finnes unntak, men de er ikke mange) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 XD og xD er fælt og se på, og jeg bruker det aldri. Det oser pubertal fjortenåring av det.(Det finnes unntak, men de er ikke mange) Ja, er jo saa fjortis at det ryker av meg xD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du er så fjortis at du ikke engang bruker æ, ø og å. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg synes smilyen på Windows live messenger tar kaka. Fy F... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Må si jeg brukte xD mye før, men etterhvert er det blitt en overbrukt fjortizz-smiley. Bruker andre smileys som erstatter xD Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Du er så fjortis at du ikke engang bruker æ, ø og å. Jupp, fjortiser har en tendens til aa ikke være villige aa gaa inn i charmap og hente fram bokstaver en gang i minuttet. EDIT: Ha, fail for deg. Tastaturen mitt har æ! ^^ Endret 27. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 xD-smileyen er grusom, though, jeg synes ikke den er verre enn -smileyen. Jeg mener, den skal liksom være sånn vennlig, kul, artig-ish, men jeg klarer ikke tenke noe annet enn at den betyr "jeg er så mye bedre enn deg ". Noen andre som deler mitt syn på denne? Må forresten si meg enig med Timster, -smileyen er best. Den kan være så snill, søt og koselig, men samtidig så sarkastisk, ekkel og jævlig. Love it! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 xD xD XD FTW, Er så sykt mer plagsom. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 "smileyene" over ell smileyer er:^-^ og :3 Fordi du bruker de mye? ^-^ (tror det er første gang jeg bruker den "smileyen" ...) Er det bare jeg som synes ":3" minner mer om to store øyne over en rompe enn hva det nå enn skal forestille? "xD" er egentlig en grei smiley, men den blir veldig overbrukt til tider. To store øyne? Du synes et kolon, to punktum, minner om store øyne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå