L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, men jeg må si dette er like irriterende:Join gruppen hvis du har facebook: Facebook Anti "xD" gruppe Amen! Fjesbok er tull. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Amen! Fjesbok er tull. Amen! "XD" er vel en smiley som alle andre, men den blir til tider brukt litt for ofte. Synes "XD" ser bedre ut enn "xD" btw, øynene sitter liksom ikke midt over munnen på "xD" ... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Tryneboka er uansett ille, og skakke på hue, ja.. det gjør en hund. Endret 24. januar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Död over sier jeg da. En mer apatisk og "Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du sier, kan du vennligst holde kjeft"-smiley finnes ikke. Hvis noen bruker den vet man at man er fucked. Faar frysninger av den, uff. Endret 24. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg hater når folk bruker MSN sin " " bak ALT de sier, freakin tards! Endret 24. januar 2009 av vegavnil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) xD er da en koselig smily. Endret 24. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Död over sier jeg da. En mer apatisk og "Jeg bryr meg egentlig om hva du sier, kan du vennligst holde kjeft"-smiley finnes ikke. Hvis noen bruker den vet man at man er fucked. Faar frysninger av den, uff. Eh.. der ble det vel noe feil? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Eh.. der ble det vel noe feil?Nei Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Strengt talt, er ikke "xD" smileyen som det er noe galt med, mer hvordan den blir brukt/av hvem/når. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er nå "xD" i forhold til denne smileyen "".... gaad! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Eh.. der ble det vel noe feil?Nei Så det skulle ikke stå: "Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du sier, kan du vennligst holde kjeft?"? Endret 24. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 xD og XD er bare litt sånn å deretter litt ender som oftest i slik smiley party som gjør alt så :eek: å lese, dessuteb tar det lang tid å skrive slik xD Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så det skulle ikke stå: "Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du sier, kan du vennligst holde kjeft?"?Det kunne du jo ha sagt med en gang Hjelper jo aa si hva som er feil med en gang (Den smileyen er syk ) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så det skulle ikke stå: "Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du sier, kan du vennligst holde kjeft?"?Det kunne du jo ha sagt med en gang Hjelper jo aa si hva som er feil med en gang (Den smileyen er syk ) Hehe, hva med å lese gjennom innlegget ditt én gang neste gang noen sier at det er feil? Men det morsomme her er at du brukte to ganger nå Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men det morsomme her er at du brukte to ganger nå Og du tror det var et uhell? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg ikke blir særlig ikke irritert over den. Blir mye mer irritert over "; pp" smileyen, vet ikke hvorfor. :@ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjenner jeg får aids i kjeven hver gang jeg ser den smilien. Tenker automatisk fjortis eller tilbakestående. Kjenner en trang til å se ned på den personen. (No kidding forresten, det er såpass seriøst.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjenner jeg får aids i kjeven hver gang jeg ser den smilien. Tenker automatisk fjortis eller tilbakestående. Kjenner en trang til å se ned på den personen. (No kidding forresten, det er såpass seriøst.) xD xD xD xD xD!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå