Anon25 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg blir litt små irritert inni meg når jeg ser "xD smileyen. Andre som føler det samme? Join gruppen hvis du har facebook: Facebook Anti "xD" gruppe Endret 20. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, men jeg må si dette er like irriterende: Join gruppen hvis du har facebook: Facebook Anti "xD" gruppe Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette var helt utrolig! Jeg har også lenge irritert meg over smilien Det er ingenting værre enn den smilien. Fysj! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Oh fuck, that smiley always makes me jizz in my pants. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Denne hater jeg mest som tegn og som gif. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det store problemet med denne smileyen er at den misbrukes så til de grader! xD Folk bruker den etter nesten alt de sier, og smileyen mister helt meningen sin! xD Herregud! xD Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 xD brukes som oftest av dumme fjortiser når de tror de har sakt noe morsomt, men som er klinisk rent for humor i seg. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 det må være slitsomt å irritere seg av en så liten filleting som det der Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ååååh! Hater den smileyen der jeg og. Og det er vel omtrent bare retards som bruker den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Egentlig ser jeg ikke noe galt i xD, tingen er at, som det har blitt nevt, den mis- og overforbrukes alt for mye, man blir rett og slett lei av den. En vanlig fjortis-samtale på MSN eller lignende er ofte sånn: "Oxo sa lizm mona til per at hun likte ham da xD herregud ass hun er så syykt idiot ass xD skjønner ikke at det går ann å være så jernedø som hun er xD men har det skjedd noe gøy hos deg i det siste ? xD elr er det bare det samme gamle? xD xD" Blir trist av hele greia... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er noe man vokser fra seg. xD er en helt ok emote, som helst skal brukes under "gale" omstendigheter. Den kommer jo ifra manga/anime-kulturen, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hah, faen Mokko. Er derfor jeg hater den hvertfall. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Egentlig ser jeg ikke noe galt i xD, tingen er at, som det har blitt nevt, den mis- og overforbrukes alt for mye, man blir rett og slett lei av den. En vanlig fjortis-samtale på MSN eller lignende er ofte sånn: "Oxo sa lizm mona til per at hun likte ham da xD herregud ass hun er så syykt idiot ass xD skjønner ikke at det går ann å være så jernedø som hun er xD men har det skjedd noe gøy hos deg i det siste ? xD elr er det bare det samme gamle? xD xD" Blir trist av hele greia... Serr? Jeg trodde det bare var kødd at Mona likte Per jeg? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei. Jeg elsker den xD Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg hater alle smileyer, jeg. Det er greit nok å si f.eks "Jeg er glad i deg " eller "Du overgikk deg selv når vi utførte seksuelt samleie i stad;-)" eller noe i den duren, men alle de ¤!%¤&! smileyene ødelegger dagene mine. Hadde det bare vært som hadde blitt vist, så hadde det vært greit, men alle de forferdelige, animerte gif-ene som trykkes opp i hodet mitt daglig er forferdelige. DØD OVER SMILEYENE! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) http://www.xd.no/ Ah så de har fusjonert... vel, har ihvertfall handla der før. xd står vel for noe annet, men logoen så rimelig "XD" ut ja Endret 20. januar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har ikke noe imot den xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes den er kul jeg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå