Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Driver med Google SketchUp nå Spørsmål: Hvor stor sirkelen jeg har laget hvis jeg skal lage en i tre på EKTE, den skal ikke være større en 45CM, hvordan sjekker jeg dette? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei!Driver med Google SketchUp nå Spørsmål: Hvor stor sirkelen jeg har laget hvis jeg skal lage en i tre på EKTE, den skal ikke være større en 45CM, hvordan sjekker jeg dette? Tommestokk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Gi et bedre svar, er helt ny i SketchUp! EDIT: PS: dette skal sjekkes i programmet ikke i real world Endret 20. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Målene står nede i høyre hjørne når du tegner. Tegn en sirkel i uansett størrelse, skriv inn ønsket radius og trykk enter. Voila! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette må forklares litt nærmere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du allerede tegnet en sirkel? I så fall kan du måle den med målebåndet (trykk T for å få det frem). Dersom du skal tegne en ny sirkel, bruker du metoden jeg har beskrevet over. Altså - tegn en sirkel, størrelse er ikke så nøye på dette tidspunktet. Når du har tegnet den trykker du 225 (hvis du har valgt millimeter i innstillingene), trykk enter. Da skal du ha en sirkel med radius 22.5 cm. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Funker ikke og trykke 225 eller et annet tall etter jeg har tegnet det EDIT: Takk for hjelpen, et spørsmål til før jeg setter dem som løst: Får ikke satt tre farge på toppen av sirkelen :S Endret 20. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå