Archeron Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vurderer å kjøpe 42" tv på Netshop. De har jo butikken i Sandefjord, men jeg ser de har noe de kaller "hentebu" blant annet i Oslo, hvor jeg tydeligvis kan hente varene selv. Betyr dette at det da blir gratis frakt? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja. Kan hende dem har hentegebyr, dog. Men dette pleier ikke være mer enn en 30-40 kroner hvis det i det hele tatt er noe. Lenke til kommentar
fosamax Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja. Kan hende dem har hentegebyr, dog. Men dette pleier ikke være mer enn en 30-40 kroner hvis det i det hele tatt er noe. Det er på 40kr om varene må fraktes til hentebua. 0 om de er på den hentebua. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Fett. Det er jo genialt! Billigere å lure en kompis med bil til en snartur opp dit enn å få den på døra med posten Takk! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du betaler 40kr for å få varene fraktet til hentebua i Oslo, eller Sarpsborg. I og med at lageret er i Sandefjord koster det ingenting å få fraktet varene til hentebua der. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Før var det gratis å hente på Netshop i Oslo. Det er først etter nyttår det har begynt å koste penger å få ting til hentebua i Oslo. Jeg har derfor bestemt meg for å slutte å bruke hentebua. Dersom jeg må betale 40 kroner, pluss kjøre bort der, kan jeg heller bestille fra billigste nettbutikk og betale bare bittelitt mer frakt for en billigere vare og komme ut minst like bra prismessig. Helt ærlig tror jeg det var en kjempetabbe av de å ta betalt for at folk skal kjøpe varer på hentebua. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vel, jeg tror ikke det var så utrolig stor tabbe allikevel... Vi forbrukere er dumme og snur kappen etter vinden. Vi handler der vi får den beste prisen, og i mange tilfeller er dette Netshop. Hadde f.eks lyst på en FM-sender til bruk i bilen til 30,-, valgte å ikke bestille den da den ville koste 70 med gebyret, men når kollegaen min bestilte TV + PS3 til 17k så slang jeg meg med på den og får den altså til 30,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå