cstrike Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 har fått et rart problem i cs nå når eg kobler til en server, fungerer alt helt til eg velger CT eller T når eg ser over hele mappet fra lufta klikker det for pcen..den hakker noe sinnsykt 4.0 FPS og 4000 i ping men når eg greier å få FIRST PERSON fram fungerer alt bra (100fps,20-30ping) dette har hendt etter eg oppdaterte driveren til nvidia geforce2 mx/mx 400 noe feil med driveren? lyden forsvant også,så eg måtte reinstallere cs på nytt og da funka lyden lyden forvant etter eg lastet ned en plugin til winamp3 som streamer webradio..har denne noe å si? fikk høre at vis eg brukte denne plugin når eg spiller så virka ikke lyden,men den funka etter eg reinstallerte cs på nytt greier eg ikke få first person med en gang, så bare timer eg ut Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 har det fungert før da? såfall slett det du eventuelt har lagt inn før det ble monga.. men hva er det du har for slags hardware? kan hende feilen kan ligge der.. Lenke til kommentar
cstrike Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 vel det fiksa seg selv nå..av en eller annen merklig grunn :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå