AvidGamer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har en firewire kabel som må kobles til USB, fins det slike kabler? Hvorfor? Jeg har en videokamera som kunn har Firewire utgang overføring. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har en firewire kabel som må kobles til USB, fins det slike kabler? Hvorfor? Jeg har en videokamera som kunn har Firewire utgang overføring. Det du trenger er en fierwire inngang på din pc, en slik som denne Eh hvorfor må du ha en slik kabel som ikke finnes? Du bruker en fierwire kabel fra kamera til hovedkort/pc, ser at det hovedkortet du bruker har 2 fierwire innganger. Endret 20. januar 2009 av teknikeren Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Eh hvorfor må du ha en slik kabel som ikke finnes? Du bruker en fierwire kabel fra kamera til hovedkort/pc, ser at det hovedkortet du bruker har 2 fierwire innganger. Kabelen fins, men bare i USA sites. Og nei, hovedkortet mitt har ikke firewire innganger. Det er "Tilleggskontakter", som tilhører noe som jeg kan koble til hovedkortet. Men dette er til Laptopen min, og den har ikke Firewire. Endret 20. januar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) PSI-expess kort med FW? Har aldri sett hørt om en slik USB-FW kabel, det er jo to helt foskjellige signaltyper. Den mp i så fall ha en slags form for signalkonverterer innebygd? EDIT: Feks PSI-expess kortet? Endret 20. januar 2009 av ravii Lenke til kommentar
troari Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan skaffes hos leteng til Bærbare. http://www.leteng.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=20890 http://www.leteng.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=21398 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Trenger ikke å gå til Leteng for å få tak i Firewire-kort for bærbare. Utvalget for ExpressCard i Prisguiden Utvalget for PCMCIA Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Hm, vel jeg hadde håpet å ikke bruke så mye penger. Ser ut som om det må bli en PCMCIA da... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå