Pandaanders Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg spiller i et metalband (i samme gate som Opeth, Daylight Dies etc) som for tiden leter etter noen som vil spille synth med oss. Vår forrige synthist sluttet pga manglende inspirasjon/lyst. De fleste av oss bor i Oslo-området, og vi har øvingslokale på Bekkestua (i Bærum). Vi øver vanligvis en dag i uka fra ca 17.30 - 21.00-ish. Vi har en demo klar, og ønsker snart å prøve oss på å spille live. Vi har alle erfaring fra live-spilling fra før. Du kan høre musikken vår på vår myspace-side. Hvis dette høres interessant ut, kan du ta kontakt med oss på [email protected], eller svare i denne tråden. MVH Anders. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kan desverre ikke hjelpe deg der. Men jeg måtte bare si at dere lager jævlig knall digg musikk Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Takk for det, Prometherion! Hyggelig å høre at du likte musikken! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Heh, jeg kan heller ikke hjelpe dere, men dere skal absolutt ha skryt for musikken. Fikk jævlig Opeth-følelse av musikken deres. God growling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå