volupta Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Guide til hvordan man sperrer en trådløs bruker på nettverket fra f.eks limewire i en D-Link DIR-655 router ? Hjelp? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du kan ikkje sperra ein spesiell brukar frå å ikkje bruka limewire vha. 655. Men du kan sperra han frå å bruka wlan. Berre legg inn macadressa til nettverkskortet hans i Advanced-Network Filter og i ei kolonne der. Lenke til kommentar
volupta Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Dette er du 100% sikker på? kan jeg sperre enkelte porter for en bruker? mener dette skal være mulig skjønner du. Bare finner det ikke ut selv! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 p2p klientene er designet for å finne åpne porter. Det er ikke lett å gjøre noe der. Du kan, så vidt jeg vet, prøve å få routeren til å prioritere http, smtp, pop osv. med å bruke en funksjon kalt Qos - quality of service. Jeg har ikke sett store forbedring er med den selv, men verd å prøve allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå