loffen90 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) gjorde om mitt topic. derfor er de første svarene om noe annet. så jeg prøver å fjerne dørpanelet for å montere de nye høytalerne, men jeg får det ikke av. er det noen som vet om en guide eller en video hvor dette vises? Jeg har skrudd ut "alle" skruene jeg finner, men det ser ut til at noe fortsatt sitter fast. i øvre venstre del. noen råd? Endret 22. januar 2009 av loffen90 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 send den til meg, jeg gjør det billig har du link til høytalerene, rockford har ikke bare 1 høytaler vet du... Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 send den til meg, jeg gjør det billig har du link til høytalerene, rockford har ikke bare 1 høytaler vet du... skal prøve meg i morra etter jobb. kan også finne ut det eksakte navnet på de jeg har kjøpt da. orker ikke gå ned i bilen nå... var noe ala dette: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pluss på pluss, og minus på minus, er ikke værre en det, klarer du ikke finne ut av det, så trenger du hjelp til det Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pluss på pluss, og minus på minus, er ikke værre en det, klarer du ikke finne ut av det, så trenger du hjelp til det er mer enn bare + og - på en del diskanthøytalere, noen kommer med ett eget puslespill for å få til festet. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Pluss på pluss, og minus på minus, er ikke værre en det, klarer du ikke finne ut av det, så trenger du hjelp til det er mer enn bare + og - på en del diskanthøytalere, noen kommer med ett eget puslespill for å få til festet. nettop. æ var under intrykket at æ fikk 2 store høytalere og 2 små diskanter som allerede var satt sammen og bare var å koble til, men tok vist feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå