epon Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Slettet Endret 17. august 2009 av epon Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ville kanskje kontaktet nettbutikken og sagt det slikt det er. Og at du ikke er villig til å hente ut pakken heller p.g.a. den vesentlige forsinkelsen som her er. Jeg ville nok ikke hentet ut pakken i dette tilfellet da denne butikken kanskje ikke er seriøs nok til å gi meg tilbake pengene for retur. Skulle det en eller annen gang gå til inkasso er det bare å bestride nettbutikkens påstand. Men husk å besvare butikkens krav med et motsvar, og forklar hvorfor du ikke var villig til å hente pakken. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 okay den ble jo liggende i posten i ca to mnd pga manglende dokumenter fra avsenders side. men hvem skal bestemme om S23 eller angrerett skal brukes? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva slags vare og hva slags dokumenter er det snakk om? Var du i kontakt med nettbutikk mens varen ble holdt av posten? Lenke til kommentar
mtw Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sendt fra Norge til Svalbard? (momsfri sone som du sier) og holdt igjen pga. manglende handelsfaktura? Så lenge det er avsender de har forholdt seg til er det vel greit. Men enkleste løsning er vel å ringe butikken? De må da skjønne at du muligens ikke er så interessert nå 2mnd etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå