Max-Emil Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Heisann! Begynte for noen måneder siden å planlegge en tur til London for meg og noen venner for 4 netter i mars, og fant til slutt fram til budget-kjeden Travelodge, som hadde veldig rimelige rom på sitt hotell i Southwark. De tilbyr to prisnivåer når du bestiller på nettet - henholdsvis 'Flexible' (>£85 pr natt) og 'Saver' (<£55 pr natt). Da jeg sjekket igjen i dag ser jeg at de har fjernet muligheten for 'saver-rate' på akkurat mitt utvalgte Travelodge-hotell (Southwark), slik at det nå kun er mulig å betale £85 pr natt. Selv om de har flere hotell i London var dette det eneste som var ledig/passet for oss. Så gjorde jeg litt mer research, og fant ut at hotellet har tilgjelgelig saver-pris på tre av de fire dagene vi ønsker å bo der(torsdag - lørdag og søndag - mandag), men siden den ene dagen i oppholdet kun har flexible prisnivå, så fikk alle dagene det samme. se her. Legg merke til blå pris på Travelodge Southwark Lørdag 28. mars, fremfor oransje: http://www.travelodge.co.uk/search_and_boo...postText=London Så det jeg lurer på er om det finnes noen grunn til at jeg ikke skal kunne 'lure systemet' ved å rett og slett gjennomføre tre separate bestillinger; én for torsdag-lørdag til ≈ £52 pr natt, én for lørdag-søndag for £85 og én til slutt for søndag-mandag for £29. I såfall sparer jeg over £100 for hele oppholdet. Dog må jeg sjekke inn og ut flere ganger.. Men det skal jeg overleve, hvis det er det eneste. Takker for hjelp Endret 20. januar 2009 av Max-Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå