Gå til innhold

Travelodge London - spørsmål om bestilling

Anbefalte innlegg

Heisann!

Begynte for noen måneder siden å planlegge en tur til London for meg og noen venner for 4 netter i mars, og fant til slutt fram til budget-kjeden Travelodge, som hadde veldig rimelige rom på sitt hotell i Southwark. De tilbyr to prisnivåer når du bestiller på nettet - henholdsvis 'Flexible' (>£85 pr natt) og 'Saver' (<£55 pr natt).

Da jeg sjekket igjen i dag ser jeg at de har fjernet muligheten for 'saver-rate' på akkurat mitt utvalgte Travelodge-hotell (Southwark), slik at det nå kun er mulig å betale £85 pr natt. Selv om de har flere hotell i London var dette det eneste som var ledig/passet for oss.

Så gjorde jeg litt mer research, og fant ut at hotellet har tilgjelgelig saver-pris på tre av de fire dagene vi ønsker å bo der(torsdag - lørdag og søndag - mandag), men siden den ene dagen i oppholdet kun har flexible prisnivå, så fikk alle dagene det samme.

se her. Legg merke til blå pris på Travelodge Southwark Lørdag 28. mars, fremfor oransje:

http://www.travelodge.co.uk/search_and_boo...postText=London

Så det jeg lurer på er om det finnes noen grunn til at jeg ikke skal kunne 'lure systemet' ved å rett og slett gjennomføre tre separate bestillinger; én for torsdag-lørdag til ≈ £52 pr natt, én for lørdag-søndag for £85 og én til slutt for søndag-mandag for £29. I såfall sparer jeg over £100 for hele oppholdet. Dog må jeg sjekke inn og ut flere ganger.. Men det skal jeg overleve, hvis det er det eneste.

Takker for hjelp :)

Endret av Max-Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...