Gå til innhold

Nye høyttalere til PC, 3-400kr

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde et sett biltema høyttalere (2,1) som jeg var sjokkert over den gode lyden de faktisk leverte på såvidt under en blå og en rød seddel :p

Jeg skrudde dem på her om dagen og fikk høre en slags summing av basskassen som overdøvet alt annet, musikken virket heller ikke.

Derfor har jeg tenkt til å gå til innkjøp av et par nye. Har tenkt litt på Logitech X 210, 230 eller 240. Mange sier at 240 bare er 210 med iPod docking og at 230 er bedre. Jeg vet ikke dette, men er det noen erfaringer? Skal bare være et greit 2.1 sett til PC'en som kan spille all musikk, spill og samtidig ha litt bass og høy lyd:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har erfaringer med X230 og Creative T3100 - begge er svært gode til den prisen, spiller høyt og har rimelig fyldig lyd :)

T3100 trekker det lengste strået for min del, da jeg ikke liker så godt den "kontrollenheten" som man styrer lyd med på X230 :) ( mer ledninger og mer vas )

Lenke til kommentar

X240 har jo annet design og docking for ekstern spiller/kontrollpanel :)

Forøvrig stiller X230 litt sterkere rent spesifikasjonsmessig;

Logitech X240:

Samlet utgangseffekt (FTC): 25 watt RMS

Samlet spisseffekt: 50 watt

Frekvensområde: 40 Hz–20 kHz

Signal-til-støy-forhold: > 96 dB

Logitech X230:

Samlet RMS-effekt: 32 watt RMS

Samlet spisseffekt: 64 W

frekvensområde: 40 Hz–20 kHz

Signal-til-støy-forhold: >96dB

Lenke til kommentar

Du kan få x-240 av meg for 200 spenn! :D

Jeg har egentlig vært ganske fornøyd med det, hvilket forklarer hvorfor jeg har hatt det såpass lenge uten å bytte det ut. Det er klart, du må ikke gå ut med altfor høye forventninger til det, men det er ikke ulyd i dem, og det er mye tøffere å se film med bass enn uten bass. Dessuten er subben helt genial å hvile føttene på.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...