Trond. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkte i grunnen å kjøpe en stasjonær pc (til gaming) med såppas bra deler at den kan kjøre blant annet Age of Conan på fullt og fremtidige spill. Men nu maser alle og sier at stasjonær PC er UT. Nu er det bærbar som er "Inn" så nu spør jeg nok et spørsmål: " Hvor bra må en bærbar pc være for å kunne kjøre f.eks. Age of Conan på fullt" og prisen selvfølgelig. Hvis prisen er for høy trur æ nok holder meg til stasjonær. Hvis noen gidder kan de jo skrive ned hva de bærbare trenger for å kjøre av spill så kan jeg selv gå å se etter. Lenke til kommentar
Soser Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du får MYE mer for penga hvis du kjøper stasjonær. Men jeg vet ikke hvor mye du må gi for en bærbar pc som kjører age of conan på fult.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror nok det vil svi... Dessuten kan man vel ikke si at stasjonær er "ut"? Personlig har jeg alltid sett på bærbare som skrive og surfemaskiner. En kompis av meg kjøpte en bærbar til 23000 fra Dell for et par år siden som riktignok kunne dra det meste av spill den gangen, men spillopplevelsen du får på 18" er også som oftest direkte tragisk. Gå for en stasjonær du, å få dobbelt så mye maskin for pengene dine. Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg vet. Jeg vil gjerne ha en stasjonær men familien min maser på at det er "bærbar" som er inn og med den kan jeg ta den med overalt. Jeg er ingen kontor person, jeg er en gamer som liker å spille fps spill med høy grafikk (som Doom3, fear og Bioshock). Men kan ikke si at familien min "skjønner" seg på sånt men dem er nokså sta så kunne vel i det minste spørre før jeg tar avgjørelsene. Edit: trur jeg heller gjør som jeg tenkte på først: stasjonær til gaming og film redigering (jeg lager amatør filma ) og kanskje en liten og billig bærbar til kontor arbeid + surfing / film Endret 21. januar 2009 av minipilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå