langskalle Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 med felgtape! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 komenter gjerne hva dere syns burde blitt gjort anderledes! ^^ Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 konge fete mye tar du for og gjøre noe sånt^^? du er jo pro. henger lakken enda? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 konge fete mye tar du for og gjøre noe sånt^^? du er jo pro. henger lakken enda? lakken sitter som faen! ser drit bra ut! ^^ vet ikke om je tørr og gjøre det for noen andre menne! :S i tilfelle det blir dårlig! xD sånn ble det! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Strøken sykkel. Må være en av de peneste derbiene jeg har sett. Ikke noe fjortiss faktor heller, sånn som blåe detaljer osv. Sett den på mopedportalen også. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Strøken sykkel.Må være en av de peneste derbiene jeg har sett. Ikke noe fjortiss faktor heller, sånn som blåe detaljer osv. Sett den på mopedportalen også. thx! ^^ Men må nok lakkere ramma om igjenn! -.- bensinmåleren lakk i forigårs, så noe av lakken bynte å gå av!!!! så skal få tak i skikkeli lakk som tåler det meste en eller anna stand! Orker ikke gjøre noe med det før til sommeren noen uker før jeg får lappen! Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 du er vel ute og "røve" kjører litt tenker jeg? strøøken sykkel :O ble drit bra Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 du er vel ute og "røve" kjører litt tenker jeg? strøøken sykkel :O ble drit bra hehe, kanskej det! ;P men er jo forsiktig med tanke på forsikring osv... -.- litt kjett og kjøre i sia på en dyr bil ellernoe! ;D Lenke til kommentar
Derbinator Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 sånn var det før jeg bynte! Pussa og lakka m grunning! grunninga ble ferdig! : D lakka med felglakk! lot det tørke! sånn ble resultatet!!! : D Nice felger! Brukte du sprayboks? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Sprayboks ja! ble mye bedre enn forventet! ;P er vel det beste resultatet jeg har hatt med sprayboks noengang! Biltema lakk faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå