Ueland Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Hei forumfolk! Nå er diskusjon.no over på ny webserver! Vi kommer til å følge med utover kvelden/morgendagen, men forventer ingen problemer i utgangspunktet. Som tidligere nevnt er en artikkel om det nye serverrigget underveis Kos dere! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Flott, flott! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Yes, yes. We like EDIT: Ueland, grattis med ny awesome avatar Endret 20. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Når kommer artikkelen om de serverne? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Mener det skulle nevnes denne uken. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Vel, gratulerer med vel overstått. Endret 20. januar 2009 av hernil Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Var det derfor jeg ikke kom meg inn på forumet tidligere i dag, sånn ca. i 3 - 4 tiden? Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Var det derfor jeg ikke kom meg inn på forumet tidligere i dag, sånn ca. i 3 - 4 tiden? er det derfor æ,ø,å ikke fungere hos meg? edit: funka fint her, men ikke i teknologi og vitenskap delen av forumet... Endret 21. januar 2009 av !alex! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Flott at forumet har kommet seg over på annen server uten så alt for mye problemer foreløpig hvertfall. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Noen ganger når jeg laster forumet, virker det som om det bare stopper opp. Laster, så kommer det en hvit bakgrunn og ikke noe mer, må trykke F5 og oppdatere opptil flere ganger. Flere som inntreffer dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har opplevd det samme, men ikke så ofte. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Skjer til stadighet i dag. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Opplevd det samme før ja. Da blir jeg nødt til å åpne diskusjon i IE ettersom det bare stopper opp i Opera. Venter jeg en time eller noe funker det igjen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det er bare å fjerne en del av linken, f.eks "entry12932592" - så funker det. Endret 25. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvem gidder å gjøre det når forumet egentlig skal fungere glatt? Har opplevd samme feilen selv. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg vet dette blir en liten bump, men hva slags hardware bruker dere i webserveren? (hvis du har anledning til å si det ) Og hvor mye plass tar egentlig diskusjon.no? Endret 27. februar 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg vet dette blir en liten bump, men hva slags hardware bruker dere i webserveren? (hvis du har anledning til å si det )Og hvor mye plass tar egentlig diskusjon.no? Som tidligere nevnt vil en lang artikkel om flyttingen til ny serverpark, med utfyllende spesifikasjoner, publiseres etterhvert. Det har riktignok tatt ganske lang tid med artikkelen, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Som tidligere nevnt vil en lang artikkel om flyttingen til ny serverpark, med utfyllende spesifikasjoner, publiseres etterhvert. Det har riktignok tatt ganske lang tid med artikkelen, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Har ventet altfor lenge nå. Vil se, vil se! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg vet dette blir en liten bump, men hva slags hardware bruker dere i webserveren? (hvis du har anledning til å si det )Og hvor mye plass tar egentlig diskusjon.no? Som tidligere nevnt vil en lang artikkel om flyttingen til ny serverpark, med utfyllende spesifikasjoner, publiseres etterhvert. Det har riktignok tatt ganske lang tid med artikkelen, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Artikkel? link? Må ha, må ha! noe. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Er det virkelig ingen som vet om det er laget en artikkel om hardwaren til Diskusjon.no og hvor eventuelt denne kan finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå