nordin Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har en ett år gammel Acer AS5315 som skrur seg av i tide og utide. Installerte Speedfan på den og det ser ut til at den blir altfor varm (se vedlegg). Har ingen erfaring med å åpne laptoper, så tar gjerne imot noen tips til hvordan jeg kan fikse dette lettest mulig. Frister ikke å sende maskinen inn i to-tre uker til reparasjon. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Finn fram støvsugeren og fjern støvet i innsuget til kjøleviften til prosessoren. Sitter under maskinen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du må nok gjøre noe slik ja. Ellers kan du jo sende den inn, dersom det er innenfor garantien. Det funket for meg, i tillegg til at de byttet hovedkortet mitt. En ting som Acer har gjort på sine nyere laptoper, er at de har vifteinntaket på undersiden isteden for oppe. Syns at det var mye smartere med vifteinntak "oppe" før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå