Atmi Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har opprettet en gjestekonto. Syns det kan være greit. Men problemet er at gjestekontoen kan verken logge på eller logge av internett. Dette betyr at dersom maskinen er pålogget internett når gjesten går inn er det ok. Men dersom maskinen er logget av internett får ikke gjesten logget seg på. Og gjesten får heller ikke logget seg av = jeg må i tilfelle logge inn på egen konto for å gå av nett. Jeg har adsl da, så det er sjelden noe problem. Men hender jo at maskinen er skrudd av da Lurer også på - jeg har to harddisker og skulle gjerne også gjort D disken privat. Nå er det slik at alle kontoene uansett status har full adgang til denne disken. Noen som kan hjelpe meg? Jeg vet at jeg tidligere var inne på noe som gjorde at delingen ble annerledes, men finner det ikke igjen. Og dette med at gjesten ikke får styre om han/hun vil være online eller ikke forstår jeg ikke noe av. :oops: Atmi Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 For å gjøre d disken privat må du gå inn på mappe alternativer trykk på vis og helt på bånn står det krysset av for enkel deling, ta vekk krysset og gå inn på min datamaskin, høyreklikk på d: og gå inn på egenskaper der er det noe som heter sikkerhet der kan du endre på hvilke brukere som får gå inn på harddisken Lenke til kommentar
Atmi Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Takk takk Det hjalp jo - selv om jeg burde klart det selv. Noen ganger finner jeg ikke ting igjen jeg :oops: Men lurer fortsatt på dette med at gjest kontoen ikke får logge seg av/på internett. Noen som vet om dette kan forandres eller om det skal være slik? Lurer også på nero brenneprogram. Jeg lastet ned noe tilleggsgreier som skulle gjøre at alle brukere fikk bruke brenne programmet - og det får dem da, men de får ikke brunnet. Som om de ikke får tilgang til selve brenneren? Kommer opp en sånn lagre image vindu. Og det blir ikke brunnet om jeg sier lagre på brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå