War Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er den forsvak i spill ville den ha knelet de første 6 min. Spilling hos meg trekker 480W mens testen stakk av med 560w Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Ah okay da kan vi vel stryke strømforsyningen som noen grunn... Denne testen skader vel ikke PSUen forresten? Var noen heftige advarsler om smelting etc. Er jo en corsair, så kvaliteten er upåklagelig. Men forstår enda ikke hvordan jeg ender opp med så mange errors på memory testen på GPUen... Edit: denne gang fikk jeg over 38k errors... Rart, skal prøve samme testen med det gamle 8800gt kortet og se om det får errors i morgen. Endret 21. januar 2009 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har svart i tråden min også, men kan jo likeså svare her også. Skjermkortet var mitt problem. En kompis kom med et PCI-e, så jeg fikk testet det på akkurat samme systemet som jeg kjørte, og alt fungerte ok. Så jeg sender skjermkortet mitt asap til Netshop. Good luck. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Takker for svar CCola. Jeg har ett gammelt 8800gt liggende som jeg setter inn i dag og spiller en stund på. Etter OCCT testene i går, hvor resten av systemet besto med glans (untatt skjermkortet med alle feilene på memtesten) tror jeg nok skjermkortet er mitt problem også. Endret 21. januar 2009 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jess, om du har liggende et 8800GT, så er det nå bare å teste ivei med det, og om det ikke fryser såeh er det bare å sende tilbake^^ Btw, når skjermkort blir ødelagt, får man pengene igjen, eller nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå