MooseOnTheRun Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det kommer ny firmware update til ps3 sannsynligvis i morgen (21. jan), de nye tingene er: - Photo gallery (videolink om hva det er nederst) - Divx 3.11 support - Guest access to PlayStation Store Om photo gallery: "The PS3 firmware update (v2.60) is designed primarily to enhance the system’s media capabilities. The key feature is a new Photo Gallery application, which delivers a suite of tools for sorting through and displaying your digital photo collection. Digital pictures can be organized in groups according to various criteria, including the camera used to take the photos, the event date and time, colors in the photos, as well as the number, ages, or facial expressions of the people pictured. You can also create slideshows set to music and build photo playlists with an easy-to-use interface. The Photo Gallery application will need to be installed separately from the XMB after you update your PS3’s firmware. To install the Photo Gallery application, go to the Photo section on the XMB, select Photo Gallery and press the X button." Jeg syns photo gallery så ganske fett ut, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke det... Video av photo gallery: http://blog.us.playstation.com/2009/01/20/...re-v260-update/ EDIT: Her noen funksjoner som ryktene sier også kommer: * Safe Mode * Blu-Ray Disc Theme Support * HDD Data can be accessed and deleted in-game * 3-D Secure Support * Improved System Stability Kilde: http://playstationlifestyle.net/2009/01/20...fw-260-details/ Endret 20. januar 2009 av andy24 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fint at flere film formater støttes Når kommer denne? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 gå inn på linken står "coming soon" men med mine erfaringer fra sony kan det ta en stund, men siden dette ikke er no veldig store greier kommer det vell snart Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Skal den ikke liksom komme i morra? Mener å ha lest det et sted... Her, ja Endret 20. januar 2009 av King_of_Universe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Kommer i morgen, ifølge Gamespot. EDIT: Flere som hevder det samme: http://www.gamestooge.com/2009/01/20/plays...uot;] http://www.videogamer.com/news/20-01-2009-...uot; http://www.computerandvideogames.com/artic...p?id=206251 EDIT2: Og Gamesyte De hevder også at the PSP will be updated to version 5.03, ostensibly in order to increase system stability, but likely also to patch holes used by the homebrew community. Endret 20. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 oppdaterte 1. post;) Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Edit: Glem det! Det jeg skrev ble akkurat postet!! Endret 20. januar 2009 av vicheous Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil ha in game chat i neste update. det er noe jeg savner stort. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil ha in game chat i neste update. det er noe jeg savner stort. Det hadde vært litt tøft ja Eneste jeg ser frem til i denne updaten er støtte for flere film formater, foto album bryr jeg meg ikke om. Men sikkert kjekt til de som bruker ps3 til å se på bilder. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Den nye firmwareoppdateringen v2.60 kan nå lastes ned. Endret 21. januar 2009 av XDamage Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjedelig update. Ganske lenge siden siste update nå, synes derfor vi burde fått litt mer enn dette. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjedelig update. Ganske lenge siden siste update nå, synes derfor vi burde fått litt mer enn dette. Syns den er grei nok, hva mer skulle de gi PS3? Er ganske fornøyd jeg Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hadde vært greit med litt mer enn dette men jeje. Er ganske mye de burde gi ps3 faktisk.. Party-room der man kan samles venner og snakke og chatte mens man spiller forskjellige spill. Forbedre loade tider på alt? Er allergisk mot loading, bare man skal kjapt inn i xmb så skal det jo loades. Game comparison/Trophy comparison. Greit og se hvilke spill den andre har og ikke bare trofeer. Dette er bare noen få ting Endret 21. januar 2009 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Synes at hver enkelt bruker burde kunne lage en litt større "profil". Liste over alle spill (yndlingsspill/Anbefalte spill?), alder, om man har headset/mic osv... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skikkelig system for å ordne filer i mapper etter eget ønske. DET hadde jeg ønsket meg. Jeg skrudde inn en 320gb HDD i PS3en, men bruker fortsatt nesten bare ekstern pga den elendige mappestrukturen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mhm, og enda flere filformater. MKV og MOV ftw! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Når dere kommer med så mye som kan forbedres er jeg ikke fornøyd lengre Vil ha mer. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 For dem som ennå ikke har lastet ned fw 2.60 så vent med å gjøre det da den forusaker ulike problemer helt tilfeldig. Klikk meg for å lese Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Syns alle firmware oppdateringene til PS3 skaper problemer for noen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jepp, de burde sjekket fw bedre før de ble klargjort for nedlastning er jo ikke første gangen for sony dette og trodde de hadde lært av fw 2,40 men den gang ei. Sitter nå med en ps3 som nekter å lese spill. Spiller dog av BR filmer og Dvd filmer men ikke spill så jeg håper det kommer en fiks på dette asap og iallefall før 25 februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå