Gå til innhold

ha 2 partisjoner på pcen hvordan`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan lager jeg 2 partisjoner ? har godt mulighet for å formatere vis det er nødvendig

og har hørt om Partition Magic som du kan bruke ?

men lurer om det fins noen annen måte

svar fort please

takk ska du faen meg ha, fucka pcen helt opp, nå må jeg lasta ner windows og brenne på cd å formatere for recovery inpå harddisken er jo helt fucka nå :S:SS::SS

Lenke til kommentar
Hvordan lager jeg 2 partisjoner ? har godt mulighet for å formatere vis det er nødvendig

og har hørt om Partition Magic som du kan bruke ?

men lurer om det fins noen annen måte

svar fort please

takk ska du faen meg ha, fucka pcen helt opp, nå må jeg lasta ner windows og brenne på cd å formatere for recovery inpå harddisken er jo helt fucka nå :S:SS::SS

Er da ikke hans skyld at du ikke fikk det til?

Når man endrer på partisjonstabellene så bør du vite hva du driver med. Fort gjort at man har slettet systempartisjonen.

Men siden du skrev at du "kan godt formatere" så regnet han vel med at du tok sjangsen?

Lenke til kommentar
Hvis du skriver litt om hva du egentlig vil, altså hva du ønsker å oppnå med denne partisjoneringen, blir det lettere for oss å gi deg råd.

skulle gjøre dette for søskenbarnet mitt, installerte programmet osv

begynte pertisjoneringen eller hva det heter, etter 15 minutt klikker hele dritten alt låser seg, venter i 1-2 timer så tenkte jeg at jeg heller kunne formatere, denne pcen er da kjøt på Elkjøp og formaterings muligheten ligger inni pcen som ett eller annet Recovery mappe eller disk, restarter pcen og det står press F11 for Recovery, trykker mange,mange,mange ganger, så kommer det en svart skjerm og sier jeg må putte i Recovery Disk eller Annen Recovery Media som jeg da ikke får åpnet, tenkte å downloade Vista og brenne på cd eller og låne min som ligger hjemme som jeg fikk med min pc men sykt unødvendig av Elkjøp og ikke gi en formaterings cd

tenker også på å levere pcen inn igjen for 4.gang, 3 andre gangene har ingenting med meg å gjøre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...