Bozzeye Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har prøvd å installere XP i flere dager nå, og jeg er rett og slett lei. Jeg har ikke diskettstasjon på PC-en. Harddisken jeg skal installere XP på er en Western Digital WD1200JD, og jeg trenger driver til harddisken for å installere XP på den, men siden jeg ikke har diskettstasjon, kan jeg ikke kopiere drivere på en diskett og putte den i når installasjonen ber om det. Hvordan kan jeg da installere XP på SATA-harddisken? Har prøvd denne, uten hell. Endret 20. januar 2009 av Bozzeye Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du en nyere PC kan du gå inn i BIOS og sette "Sata Operation" til "IDE"/"IDE-mode" eller hva det enn nå måtte hete på ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) ... jeg trenger driver til harddisken for å installere XP på den ... Må korrigere deg litt. Man trenger aldri driver til disken, det er kontrolleren (dvs hovedkortet) som trenger driver. Så det er helt uvesentlig hva disken heter. Du må heller oppgi hva slags PC du har. Endret 20. januar 2009 av hårek Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Beklager, bare jeg som har misforstått det jeg har lest. PC-en er selvbygd, hovedkortet er et Intel D915PBL. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Slipstreaming skal fungere hvis du finner rett driver. Tror det er denne driveren: http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...al&lang=eng Hvis du ikke får til å lage en CD så er jo en diskettstasjon ganske billig. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg fikk det til. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå