dataduden Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Halla Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne Hvordan kan jeg få Word eller Tekstfiler inn på min iPod touch? Vet at jeg kan sende dem til meg selv på epost, men det blir litt tungvint Har hørt at det gikk ann på de klassiske Har søkt rundt en stund nå. Trenger svar fort..... Mvh Dataduden Lenke til kommentar
signii Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På min ipod nano (regner med at det er det samme opplegget) kan jeg legge inn tekst lagret i Notatboken. Altså den enkle tekstsaken som ligger i startmenyen i Windows. For å få det dokumentet inn på ipoden må du åpne ipoden som en minnepin, ikke i itunes. Så finner du mappen som heter notater, og limer inn dokumentet. Håper det fungerer Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hvordan gjør jeg dette? Åpner som minnepin.... Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Min Datamaskin -> Trykk på iPod Kopier over. Har også lagt PDFer der, faktisk. Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ikke noe Ipod i Min Datamaskin. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Har søkt rundt, finner ikke noe. Trenger hjelp assa Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Bumber denne tråden en siste gang! Er det virkelig ingen som vet hca som må gjøres? Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Google er din venn, men den tenker ikke for deg. Endret 25. januar 2009 av Marius E Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Dette begynner å ergre meg:-P Nå har jeg via linken din, (takk for den) bladd meg gjennom 27 sider med hovedsaklig engelsk tullprat. Nå begynner jeg å lure på om det faktisk går ann.... Altså Tekstfiler (Word evt,.TXT) inn på Ipod TOUCH Men om noen vet noe, så bare skriv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå