Gå til innhold

BK: Fotspor over fjorden

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilete ser dessverre ikkje ut til å fungere.

Ikke fungere? Jeg ser det helt fint?

Jeg forstår ikke dette bildet. På hvilken måte aner jeg ikke.

Jeg synes det ble kjedelig. Det blir på en måte slik du ser når er det "snø mørkt" dvs. når det er slik lys at du ikke ser markeringer/spor i snøen før du er noen meter ifra det.

På en annen side så fikk jeg en veldig kald, og litt ukoselig stemning, med tanke på at det er så lang vei, og over en fjord og at sporene forsvinner utover.

Vet ikke helt hva jeg skal si...

Lenke til kommentar
Fungere? Som i at du får ikke sett det, eller synes du ikke bildet fungerer ?

Beklager at eg var litt uklar. Eg meinte, som du heilt rett trur, at eg ikkje ser bilete. Eg får feilmeldinga "Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.".

Har uansett fått sett på bilete i linken du gir. Førsteinntrykket mitt var at fotspora vart for utydelege. Men etter å ha sett på bilete ei stund heller eg mot at det nok fungerer best sånn det er. Reint praktisk er det sånn fotspora er, og det kunne fort blitt kunstig, og ikkje minst eit heilt anna bilete, viss spora var sånn eg ønskja i utgangspunktet. Ellers syns eg bilete er bra. Måten fotspora leiar ein vekk frå fotografen og forsvinn i horisonten fungerer bra. Ein uklar horisont forsterker og ei kjensle av ein kald vinter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...