tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 1/500s, f/5.6, 50mm, ISO 400 (EOS 30 + Tamron 17-50mm f/2,8) Tom Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bilete ser dessverre ikkje ut til å fungere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Bilete ser dessverre ikkje ut til å fungere. Fungere? Som i at du får ikke sett det, eller synes du ikke bildet fungerer ? Jeg antar det første, ettersom andre har hatt lignede problemer. Finnes også her. Tom Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bilete ser dessverre ikkje ut til å fungere. Ikke fungere? Jeg ser det helt fint? Jeg forstår ikke dette bildet. På hvilken måte aner jeg ikke. Jeg synes det ble kjedelig. Det blir på en måte slik du ser når er det "snø mørkt" dvs. når det er slik lys at du ikke ser markeringer/spor i snøen før du er noen meter ifra det. På en annen side så fikk jeg en veldig kald, og litt ukoselig stemning, med tanke på at det er så lang vei, og over en fjord og at sporene forsvinner utover. Vet ikke helt hva jeg skal si... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fungere? Som i at du får ikke sett det, eller synes du ikke bildet fungerer ? Beklager at eg var litt uklar. Eg meinte, som du heilt rett trur, at eg ikkje ser bilete. Eg får feilmeldinga "Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.". Har uansett fått sett på bilete i linken du gir. Førsteinntrykket mitt var at fotspora vart for utydelege. Men etter å ha sett på bilete ei stund heller eg mot at det nok fungerer best sånn det er. Reint praktisk er det sånn fotspora er, og det kunne fort blitt kunstig, og ikkje minst eit heilt anna bilete, viss spora var sånn eg ønskja i utgangspunktet. Ellers syns eg bilete er bra. Måten fotspora leiar ein vekk frå fotografen og forsvinn i horisonten fungerer bra. Ein uklar horisont forsterker og ei kjensle av ein kald vinter. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Veit ikke helt. Får vondt i hode av å se på det. Begynner å "myse" med øynene akuratt som man gjør når man er ute i slikt vær. (hjelper sikkert ikke att jeg har hatt vondt i hode i 3 uker heller) Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Etter å ha studert og studert, så blir jeg en smule gal i øyene. Forporene gåt til det unendelige, en eller annen plass vil de jo stoppe. Jeg sitter enda og irriterer meg at jeg ikke kan se hvor de stopper, og synes bildet faktisk er litt kult. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Beklager hvis jeg påfører dere hodepine og vondt i øynene. Men det er hyggelig at dere tar dere tid til å se på bildet, og at det får dere til å tenke dere om. Og at dere tar dere tid til å fortelle litt om det. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå