DagArne Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skal flytte til høsten og spør her siden jeg ikke helt vet hvor jeg skal henvende meg. Vil ha en leilighet, hybel eller bofelleskap i Oslo fra August. Bør jeg begynne nå å annonsere at jeg er interessert eller kan jeg vente? Hvor bør jeg henvende meg til for å finne noen, bortsett fra å kikke på Finn eller Zett? Koster mye å sette inn en annonse så derfor ville jeg bare ha noen synspunkter og forslag på det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da vi trengte en kar inn i kollektivet fant vi han på www.hybel.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Du bør i alle fall begynne å se på nettet etter utleie. Tror ikke det er så alt for mye foreløpig som ligger ute, men blir et helvetes til rush i August når alle skal begynne på skole og leter samtidig. Så det er kanskje ikke så dumt å legge ut en annonse. Men vær for all del kritisk. Det finnes nok av sjabre utleiere og leiligheter/hybler som ikke holder mål. Å rådspørre seg her på forumet er heller ikke dumt. Finnes en god del fra Oslo-området her, har jeg inntrykk av. Bofelleskap hadde jeg vært enda mer skeptisk til, men hils på folka du eventuelt kommer til å bo sammen med, for å skape deg et inntrykk. Jeg har bodd sammen med noen andre èn gang før og aldri igjen. (broren min og en kompis) Broren var det minst problemer med. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Takk for tipset om hybel.no den var jeg ikke klar over. Lagt inn annonse der nå så får vi se. Sjekker jevnlig på nettet og kommer nok til å sjekke grundig nå når jeg har såpass god tid. Har lyst til å prøve bofellesskap, men kommer som du sier til å sjekke hvem jeg skal bo sammen med. Ble litt stress i høst da ikke alt gikk som planlagt og jeg måtte ha en leilighet som jeg må ha til høsten, ref. annen tråd. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Flytt inn i juni så slipper du unna den verste bonanzaen. Da er det åtte tusen færre på hver visning og prisene dertil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå