Senyor de la guerra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har nå spilt gjennom uncharted for andre gang med trofepatch. Fra før hadde jeg alle utenom platinum og crushing. Da jeg i dag ble ferdig unlocket bare medaljen seg, men ikke noe trofee............ Noe forslag, orker ikke spille gjennom det en gang til Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du beholdt en av de gamle savefilene dine fra før trofepatchen og tilfeldigvis lagret over den? I såfall mister du muligheten til å få trophies på den saven og må finne en annen save vis du har flere eller starte en helt ny save. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Har du beholdt en av de gamle savefilene dine fra før trofepatchen og tilfeldigvis lagret over den? I såfall mister du muligheten til å få trophies på den saven og må finne en annen save vis du har flere eller starte en helt ny save. Nei, spiller på samme save som den jeg spilte gjennom på hard med. La merke til at det er et ikon med et trofee og en strek over det på medaljeseksjonen. Har ingen saves, så må vel starte over igjen Endret 20. januar 2009 av runesole Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Det ikonet betyr som du sikkert selv har skjønt at trofeer er disablet på den saven. Det er forøvrig noe som ikke skal skje vis du kun har en save der og den ble laget etter trofepatchen. Sikker på at du ikke har gjort noe med saven din? Kopiert over til en annen bruker på PS3en din og tilbake eller noe sånn? Endret 21. januar 2009 av Pesico Lenke til kommentar
drezz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har du beholdt en av de gamle savefilene dine fra før trofepatchen og tilfeldigvis lagret over den? I såfall mister du muligheten til å få trophies på den saven og må finne en annen save vis du har flere eller starte en helt ny save. Nei, spiller på samme save som den jeg spilte gjennom på hard med. La merke til at det er et ikon med et trofee og en strek over det på medaljeseksjonen. Har ingen saves, så må vel starte over igjen Awww, var noe lignende som skjedde meg også med Veteran på Cod:waw . Var en skikklig "pain" å måtte gå igjennom alt på nytt igjen :\ Grunnen det skjedde med meg, var at iløpet av den tiden jeg sprang igjennom Veteran(eller krøp m/R2 knappen)kom det en patch, som skulle vikse noe, men istedfor ødla mye Men men, harno platinum no har ikke gått tilbake til spillet siden GL med fremgangen din i uncharted, var et par spott's som var jævlig i det spillet også på Crushing Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) GL med fremgangen din i uncharted, var et par spott's som var jævlig i det spillet også på Crushing Jaja, fant ut jeg måtte ha platinum likevel, så er forbi chapter 4 nå.... Endret 21. januar 2009 av runesole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå