Gå til innhold

Stativhøyttalere til Cambridge Azur 340A

Anbefalte innlegg

Har sparket veldig mye frem og tilbake hva jeg skal gjøre med datalyd og hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe z-5500, men ombestemte meg, fant ut at jeg ikke ville ha et typisk "dataanlegg", og bestemte meg for å gå for stereo isteden. Har derfor plukket opp en Cambridge Azur 340A stereoforsterker. Lurte på om noen kan anbefale et par stativhøyttalere som vil gå godt til denne. Vil helst ikke bruke mer enn 3000, da det plutselig blir veldig mye mer enn jeg egentlig hadde tenkt å bruke. Har sett på Dali Lektor 1 på HFK, og liker disse veldig godt, men det er jo ganske dyrt for et PC anlegg. Noen andre forslag?

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener selvsagt 3000, ja. De kan godt være litt større, men jeg vil hvertfall kunne ha dem på en vegghylle, så de burde ikke veie mer enn 6/7kg. Er litt redd for at jeg kommer til å knekke og blåse alle pengene mine på Lektor 1, men tenkte jeg skulle se om jeg fant noen alternativer først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

"Startfanet", her på forumet, hadde denne forsterkeren kombinert med Dali concept 2. Slik jeg skjønte det var han meget fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar

Takk for forslaget! Det endte med at jeg gikk for et par brukte B&W 601 S3. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg nok lett få like mye som jeg ga for dem igjen, så tenkte det var verdt et forsøk. Har et par fra før av som jeg bruker som bakhøyttalere i stua, så stilen holder seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...