Gå til innhold

Bruk av 9800gx2 sammens med 4870x2

gabritel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan putte de inn i samme PC, strømforsyningen din greier kanskje å drive begge samtidig, men å få de til å samarbeide om grafikkytelsen går nok neppe.

Du kan vel få brukt begge hvis du har lyst å koble 4 skjermer til PCen, men det er nok ikke den billigste løsningen i så fall og da vil du nok få driverkrøll i tillegg :p

Lenke til kommentar
Du kan putte de inn i samme PC, strømforsyningen din greier kanskje å drive begge samtidig, men å få de til å samarbeide om grafikkytelsen går nok neppe.

Du kan vel få brukt begge hvis du har lyst å koble 4 skjermer til PCen, men det er nok ikke den billigste løsningen i så fall og da vil du nok få driverkrøll i tillegg :p

nei for tankegangen min var litt sånn, at jeg ønsker å bruke AMD kortet for de spill som er påregnet det, mens NVIDIA på fx Mirrors Edge... om du forstår, jeg er helt ærlig talt på om det går?!

joda, vet jeg ikke kan gjøre dem i kombinert crossfire/sli osv... da må jeg ha ett spesielt HK for å få det til, noe som nå nylig er kommet...

men om ja, om jeg kan bruke ett kort på ett spill å ett annet kort å ett annet spill; uten å fysisk gjøre noe byte av SK'ene... :)

Lenke til kommentar

Vell har du Vista... Glem alt med å få de til å i det hele tatt funke i samme PC.

I Vista får du KUN! 1x skjermdriver, og har du 2 forskjellige skjermkort så går det ikke lenger, siden de trenger forskjellig driver.

Har du XP så kan du få det til i allefall, har ikke testet selv men det burde gå, samme skal funke med Windows 7.

Ellers kan du ikke koble de sammen som sagt, da må du ha Hydra Engine, og denne mistenkes å være Vaporware...

Lenke til kommentar
Vell har du Vista... Glem alt med å få de til å i det hele tatt funke i samme PC.

I Vista får du KUN! 1x skjermdriver, og har du 2 forskjellige skjermkort så går det ikke lenger, siden de trenger forskjellig driver.

Har du XP så kan du få det til i allefall, har ikke testet selv men det burde gå, samme skal funke med Windows 7.

Ellers kan du ikke koble de sammen som sagt, da må du ha Hydra Engine, og denne mistenkes å være Vaporware...

nei det er jeg jo klar over.. :p

faen da.. ja kjører VISTE x64... nesten det jeg tenkte, men følte det var vært å spørre om siden jeg har et 9800GX2 som bare ligger her :/ noen som vil ha for 1500kr? :

P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...