Gå til innhold

Dele minnekortet på N79

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Da ble det en Nokia N79 og jeg er strålende fornøyd så langt.

Men en ting jeg lurte på om er mulig, kan jeg "dele" minnekortet med min mac? Dvs, via wifi så jeg slipper å bruke usbkabel/blåtann? Dette gjelder for å overføre filer enkelt og greit. Bruker jeg blåtann så får jeg ikke lagret automatisk på minnekortet, men det blir lagret på det interne minnet og blir for knotete.

-Andreas

Endret av Grimnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til N79, men vil tro du kan stille meldingsminne sånn at meldinger lagres på minnekortet. Sånn at alt du sender over blåtann lagres på minnekortet. Prøv meldinger>valg>innstillinger>annet og minne i bruk. Sånn er det i allefall på N95.

Lenke til kommentar
Sjekk på Nokia sine sider om den har UPnP.

Har den det kan du sette opp ett hjemmenettverk på mobilen din.

Har selv N78 og den har UPnP støtte.

Ja den har hjemmenettopplegg. Men det fattet jeg ingenting av. Det er vel ikke bedre støtte for windows mon tro?

Jeg fant programvare for mac hos nokia.com/mac men det var ikke all verden, bare usb/blåtann

Lenke til kommentar
Kjenner ikke til N79, men vil tro du kan stille meldingsminne sånn at meldinger lagres på minnekortet. Sånn at alt du sender over blåtann lagres på minnekortet. Prøv meldinger>valg>innstillinger>annet og minne i bruk. Sånn er det i allefall på N95.

funket det:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...