DarkSlayer Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har siste opera, winxp. Går via proxy. hw sider med forum stuffs under, så leser den ikke den biten fra forumet. Kommer generellt ikke inn på forumet. Noen ganger funker det dog - men bare noen ganger. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 At forumet er litt ustabilt om dagen har nok mer med dette å gjøre enn ditt valg av nettleser. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Kan være proxyen som ikke er helt stabil ? Ellers er serverne til diskusjon.no veldig ofte overbelastet. Endret: Har ikke fått med meg at databasen har fått ny server... Endret 20. januar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Vel... IE funker fint, FF funker fint, men opera funker ikke fint. Skulle det være databaserelatert så ville samme problem oppstått i alle browsere. Eneste jeg kan tenke meg, om det skulle være HW sin feil, er evt javascript bibliotek som ikke er kompatibelt med opera. Men jeg kjøper ikke helt det heller. proxy settingene ser da like ut for alle nettleserne, så jeg skjønner ikke helt. Skal prøve å kødde med settingene litt og se om det endrer seg. (glemte å teste opera hjemme) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har null problem å bruke Opera i diskusjon.no. Har du prøve et annet "skin" ? Selv bruker jeg Hardware.no dynamisk og alt vises korrekt. Bruker bare Opera når jeg poster i forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Opplever du fortsatt problemet? For meg fungerer alt som det skal i Opera, merker ikke noen forskjell i nettlesere. Prøvd å reinstallere Opera? Endret 28. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg