tore_paa_spore Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei. Etter å ha lasta ned windows 7 beta (32 bit), fungerte ikkje nettverket. Eg måtte bruka kabel. Noen som veit korlais ein setter opp nettverk? Eg har prøvd å "upgrade driver" men ingenting skjedde. Har ein Fujitsu-Siemens Amilo m1437g. Tidlegare os var Vista Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vet du om driveren er installert? Det burde være automatisk. Det kan hende du må sette opp internetten statisk hvis du har det? Lenke til kommentar
mocka Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Finner Windows 7 det trådløse nettverkskortet ditt i det hele tatt? Har du husket å skru det på? Endret 23. januar 2009 av mocka Lenke til kommentar
tore_paa_spore Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Finner Windows 7 det trådløse nettverkskortet ditt i det hele tatt? Har du husket å skru det på? før eg installerte 7 hadde egbåde intel ® pro/wireless 2200 bg network connection og realtek rtl 8169/8110 family pc1gigabit ethernet nic (ndis 6.0). men no har eg berre den sistnente Lenke til kommentar
tore_paa_spore Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Vet du om driveren er installert? Det burde være automatisk. Det kan hende du må sette opp internetten statisk hvis du har det? Før eg installerte 7 hadde egbåde intel ® pro/wireless 2200 bg network connection og realtek rtl 8169/8110 family pc1gigabit ethernet nic (ndis 6.0) i device manager. Mem når eg gjekk in på devicemanager på 7 hadde eg berre den sistnevnte. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vet du om driveren er installert? Det burde være automatisk. Det kan hende du må sette opp internetten statisk hvis du har det? Før eg installerte 7 hadde egbåde intel ® pro/wireless 2200 bg network connection og realtek rtl 8169/8110 family pc1gigabit ethernet nic (ndis 6.0) i device manager. Mem når eg gjekk in på devicemanager på 7 hadde eg berre den sistnevnte. Er det et gult ''skilt'' i device manager? hvis det er så høyreklikker du den og Update Driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå