michael691 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei. Jeg får ikke lønn før om 11 dager. Og haster med et TV til 3000. Jeg vet at jeg får over 4500 i lønn. Så jeg har sikret meg det. Går det ann å bestille TV'en, hente det på posthuset uten gebyr. Få faktura i posten og betale den innen 14 dager? har erfart at det gjelder bare bedrifter o.l Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror ikke det. Dette er mest vanlig på spillbutikker og CD-butikker på nett. Eneste alternativet er webbutikkene som tilbyr Cresco, Her & Nå osv. sin betalingsutsettelse mot et lite gebyr. Det er disse tingene en burde ha kredittkort i bakhånden for. Det er ofte opp til 50 dagers gebyrfri kreditt, og det er fornuftig bruk av disse kortene. Tror det er den eneste gebyrfrie løsningen på denne situasjonen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Takk for et klart svar Får vente til 25. eller noe og bestiller da på oppkrav. edit: oppkrav Endret 20. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Husk at utsettelse på dyre ting som regel aldri kommer gratis. I tillegg må man kredittvurderes etter inntekt, alder, gjeld osv. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Mhm. Bestilte PS3 med 2 spill og HDMI-kabel i navnet til mamma, så hentet jeg den på posthuset og sa at det sto i navnet til mormilol 4 dager etter, betalte jeg fakturaen i banken fra min konto edit: Innlegget hadde ikke noe mening men det var slikt jeg håpet på å kunne gjøre på komplett.no Endret 20. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå