BjornTore Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Vi har hatt brann i 1 av våre servere på jobb. Noe av det "gamle" (som fungerte) kunne brukes igjen i den nye serveren, men minnebrikkene passet ikke. Disse er nå i min bestittelse Det jeg lurte på var om noen av dere "guru'er" kunne finne et hovedkort hvor jeg kunne få brukt 1 eller (helst) flere av disse brikkene?? På brikkene står det: HP 1GB 133MHz ECC SDRAM DIMM Min pc tar max 256MB i et enkelt spor.... Tilbakemelding hadde vært flott.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Dårlig med hovedkort for SDRAM nå for tiden. Hva skal du med den rambrikken? Den er jo ikke akkurat state of the art. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det letteste er å bygge en dual P3 maskin. Ta et googlesearch på "tallkoden" som står på de, og finn ut om de er registrerte. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Eller du kan selge den til meg for en billig penge? Send meg en PM hvis du vil bli kvitt den! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hmm, tror ikke det er noen fysisk forskjell på ECC og standard 133Mhz ram, maskinene må bare støtte det. BTW: jeg skal selge en Compaq ProLiant ML350 på 866 Mhz server mail [email protected] hvist interresse. vist du vil ha den svar ASAP, så får du med en Eizo F57 for totalt 6500,- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kingston DDR ECC/reg Vanlig DDR - (ikke ECC eller reg) Ser du en fysisk forskjell? Jupp...flere brikker ja. Det er derfor ofte viktig å sjekke om serveren støtter 18 brikkers minne eller mer. (8 på hver side + ecc/reg brikkene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå