annihiLius Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Pcen til lillebror streiket her som dagen. Han hadde vista, men så formaterte jeg til xp. Etter jeg hadde installert xp fant jeg ut at driverne til pcen hans bare var for vista. Så når jeg formaterte pcen en gang til og installerte vista så kom jeg til Completing Installation og et minutt etterpå får han bluescreen. Har prøvd 8-10 ganger allerede. Noen som vet hva problemet kan være? Kan det hende at han har 32-bit som gjør at han får bluescreen? fordi vista cden min er 64bits Takker for svar! Lenke til kommentar
mocka Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som vet hva problemet kan være? Kan det hende at han har 32-bit som gjør at han får bluescreen? fordi vista cden min er 64bits Jeg er overbevist om at det er dét som er feilen. 64x operativsystem kan ikke kjøres på noen måte på 32 bits prosessorer. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hehe....ja trur nok du har årsaken til problemet der ja. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Om du har mer enn 2GB ram installert så bluscreener en del maskiner. Dette gjelder i alle fall Vista installasjonsdisker uten SP1. Løsningen blir å bruke 2GB ram til man får patchet systemet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvis du mener 32bit Windows (ikke prosessor), kan heller ikke Vista 64bit installerers fra skrivebordet, men du må boote fra plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå