Bergch Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg lander med et fly på gardermoen kl 2300 fredag 20.02.09. I fra her skal jeg ta meg videre til Stavanger på egenhånd. Jeg vil komme meg raskest mulig til Stavanger og vil derfor unngå overnattinger i Oslo områder fordi jeg er i forsvaret og hver time av permen teller:) Har vært å sjekka busstider og disse passet ikke, heller da ikke tog. (siste tog som går er 22:47.) Er det noen som har noen forslag om andre måter en kommer seg der? Evnt. reisebyrå som trenger å frakte noen biler til Stavanger fra hovedstaden. Fant en link: http://www.transfercar4u.no/, men de hadde ingen biler til den datoen. Eller om det tilfeldigvis er noen som skal kjøre til Stavanger/Kristiansand den fredagen som trenger følge? (Mailen min er [email protected] hvis det skulle være noen.) Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 SAS har avgang 2335 til stavanger dersom du rekker det.. "Happy" billett koster 555,- Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 SAS har avgang 2335 til stavanger dersom du rekker det.."Happy" billett koster 555,- Jepp, SAS er den eneste, og den går 23:35 Lenke til kommentar
Bergch Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Er 35m nok til å hoppe av et fly, gjennom uendige køer og på nytt fly på gard? Er ikke en daglig gardermoenflyger. Har foresten bare håndbagasje. Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Håndbaggasje forenkler jo en hel del... Dersom du flyr med SAS eller samarbeidspartner til gardermoen, kan du jo være heldig å slippe å sjekke inn på ny..? Ville kontaktet dem og hørt muligheten for dette Reiste Kirkenes - Oslo - Stavanger ferdig innsjekket hele veien de gangene jeg ikke reiste med militærcharter ( du reiser vanlig rutefly med eget referansenummer til gardermoen ?) Forøvrig sjekket inn ved gate på en del vanlige ruter etter å ha kommet av charter, med for kort tid til vanlig check-in. Forutsetningen var imidlertid at jeg ikke hadde ekstra bagasje Endret 30. januar 2009 av Star Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er 35m nok til å hoppe av et fly, gjennom uendige køer og på nytt fly på gard? Er ikke en daglig gardermoenflyger. Uendelige køer klokken 23 om kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå