Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en god unnskyldning


Gjest fredrik_17

Anbefalte innlegg

Haha, mye flotte svar her.

 

Vel, kanskje dere har rett. Best å bare si at jeg ikke er noe slalomfan og at derfor turen blir litt kjedelig dersom jeg kun kan være med på langrenn.

 

Har liksom lyst å lære meg skikkelig slalom en dag hvor ikke hele trinnet er der samtidig. xD

Fint! Om du _virkelig_ har lyst å lære å stå på slalom så er skoleturen første leksjon. Men aldri forvent å bli en Franz Klammer ;)

 

Bør vel legge ved en link til ungdommen som aldri hr hørt om fyren før :)http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Klammer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrev det lenger opp:

"gidder jeg ikke være slalom-tarden som trenger hjelp på sidelinja, mens alle de andre er i bakken, hehe. De fleste skjønner vel den. Lærer meg skikkelig slalom en gang, men ikke når alle på trinnet er der. ^^"

 

Liker å være forberedt, spesielt når det er noe jeg ikke har gjort før. :cool:

Min aler første gang i en alpinbakke var som medlm i en alpintskiklubb. ALLE de andre hadde støtt på ski siden de kunne gå, jeg begynte der da jeg var 14... Kan jeg, kan du.

Lenke til kommentar
Mye kulere å tørre å drite seg ut enn å ligge hjemme å game WoW

 

Grow some BALLS ffs.

 

Hvorfor akkurat WoW?

Er så forbanna irriterende at Wow alltid blir brukt i slike sammenhenger -.-"

Han kunne blitt hjemme og spillt Fallout 3, Cs, Heroes 1-5 eller whatever.

Jeg gamer WoW selv, men hadde heller valgt å dra på tur ;)

Lenke til kommentar
Mye kulere å tørre å drite seg ut enn å ligge hjemme å game WoW

 

Grow some BALLS ffs.

 

Hvorfor akkurat WoW?

Er så forbanna irriterende at Wow alltid blir brukt i slike sammenhenger -.-"

Han kunne blitt hjemme og spillt Fallout 3, Cs, Heroes 1-5 eller whatever.

Jeg gamer WoW selv, men hadde heller valgt å dra på tur ;)

Skal dette være en form for en dårlig spøk?
Lenke til kommentar

come on man, første gang jeg skulle stå på slalom ble jeg med noen kompiser, jeg sto på toppen av bakken og fikk en "hjelpende hånd" i ryggen, da var det under 10 meter igjen til nord-europas bratteste "heng". jeg lever da fortsatt jeg.

lei deg et par carving-ski og begynn i en "sånn passe" bratt bakke, ikke den slakeste.

klarte jeg det, klarer du det.

Lenke til kommentar
Mye kulere å tørre å drite seg ut enn å ligge hjemme å game WoW

 

Grow some BALLS ffs.

 

Hvorfor akkurat WoW?

Er så forbanna irriterende at Wow alltid blir brukt i slike sammenhenger -.-"

Han kunne blitt hjemme og spillt Fallout 3, Cs, Heroes 1-5 eller whatever.

Jeg gamer WoW selv, men hadde heller valgt å dra på tur ;)

Skal dette være en form for en dårlig spøk?

Sarkasme også?

Så gøy, jeg gamer hver eneste dag, men klarer fremdeles fint å kombinere alt.

Og ja, jeg var heller med på sosiale aktiviteter med klassen da jeg gikk på skolen.

Du kan klassifisere meg som hardcore gamer utifra spilletiden min, men jeg velger selv da jeg tar meg et par "fridager" fra guilden bare jeg forteller hva jeg skal som forhindrer meg fra raids. -.-"

Lenke til kommentar

Om du ikke vil gå sier du bare:

 

Joda dere! Det var jo den gangen da jeg tok en tur opp på denne setra, si. Der møtte jeg en sånn helvettes, kewl og keeg dame ser'u. Jeg brukte lang tid på å stikke turen bortom henne, men da jeg gjorde det så sa jeg til henne: "Hey! Vi'ru solan på beachen?", men hun svarte nei. Da kan du tro at jeg ble sur! "Helvetes kjærringpakk! Far min er rik som faen!". Hun ble sur, og siden da har jeg ikke stått på ski.

 

Det er av frykt for å møte denne megga igjen at jeg ikke vil gå på ski ser'u!

 

En annen variant er jo:

 

Jo da! Jeg var nå på en tur oppi skauen en gang og gikk på ski. Så falt jeg i bakken og ble spidda på min egen stav! Siden da har jeg vært en Cyborg! Derfor!

 

Neida, for å svære mer seriøs. Bare si at du er syk, at apekatten din er død, at du må passe på din Tippoldefar som ligger for døden, eller si det som det er.

 

"Hei, faen! Hva ville du sagt om jeg nå sa at jeg ikke kunne gå på ski?"

 

Evt. kan du si at du digger ski, men føler at du har jobbet alt for lite med skolearbeid i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...